Show je laatste aankopen #7

Die reismand is top, en die hengel kopen wij hier vaak in bulk omdat 'ie wel snel kapotgaat, maar ook heel erg geliefd is hier thuis. Zelfs onze oude kat speelt er heel fanatiek mee en de jonge kat sleept dat ding door het hele huis, of gaat er naast zitten mauwen omdat 'ie zo graag wil spelen!

Also geniet van je nieuwe beebies :heart:

3 likes

Ahh wat fijn om te lezen, ik had geen idee of ik goede dingen had gekocht, het zijn m’n eerste huisdieren!
En thanks! :heart:

1 like

Ik heb deze blazer van Zara in 2017 al eens gekocht maar hij is een beetje strak geworden haha dus ik heb 'm via Vinted gevonden in een maatje groter!! Zo blij :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Sandaaltjes waar ik al maaaanden op aasde, broek en trui van Esprit, en jurk van J Label (van iemand op het forum gezien, thanks :D)!

.

Ben benieuwd hoe het zit allemaal! Al echt zo lang niks nieuws gekocht… Cadeautjes aan mezelf.

Edit: sandaaltjes van Raramuri. Je kan dan variëren met verschillende linten. +duurzaam!

34 likes

Mooi afgeprijsd via zalando lounge.

17 likes

Wat leuk, waar zijn die sandaaltjes van? Ik zoek een duurzame versie en deze lijken wat steviger dan die goedkope versies die je veel ziet.

EDIT: Heb ze al gevonden denk ik, voor andere geïnteresseerden het merk is raramuri :smiley:

1 like

Haha oké ik moet echt ophouden nu met m’n geld alleen maar aan planten en zaden uit te geven. Bestelling bij Sprinklr:

Kleine feestmix is een cadeautje.

20 likes

Wij hebben precies hetzelfde met die hengel! Toevallig laatst maar 3 stuks besteld, vreselijk maar ze vinden m zoooo leuk. Mn kleinste katje gaat ook voor de boekenkast zitten kijken en wachten tot we eindelijk dat ding pakken omdat ze zo graag wilt spelen. Echt een topding, behalve dat die veren zo snel verrot gaan.

3 likes

Nieuwe eettafel

31 likes

Mooi :star_struck: waarvan is ie?

Dank je wel! Van Studio HENK

We hebben dezelfde krabpaal en kattenbak. Beide erg fijn! Alvast heel veel plezier met je kittens :heart_eyes:

2 likes

Deze tas van Baum Und Pferdgarten via The Next Closet. Stond al zo lang op mijn lijstje, prijskaartjes hangen er ook nog aan. Nu al zo blij mee :star_struck:

33 likes

Mooi! :heart_eyes:

2 likes

Jeans met plitten

9 likes

Dit vintage theetafeltje!

126 likes

Saaie huishoudelijke aankopen. Succesful adulting :thumbsup:.

Wasbox x2
afbeelding

Spiegels voor in de hal en het toilet

22 likes

Ah ik ga de jurk helaas terugsturen, de stof kreukelt best wel en ik vind die elastieken band lastig te plooien en ik vraag me af of dat blijft zitten. Ben benieuwd wat jij ervan vindt!

1 like

@Nimbus2000 zou een van jullie een aan-foto willen delen? Ik vind hem ook heel tof!

1 like

uv mouwen zodat mn tattoos niet blootgesteld worden aan de zon

8 likes