Haha heeeel graag gedaan! Ik heb me ook meteen ingeschreven om mijn plekjes te verzekeren
50ml… vind het altijd zo’n klap geld maar mijn laatste flesje gebruik ik nu zo weinig. Omdat die bijna op is.
Enige geur die lekker bij mij blijft ruiken.
(Andere parfums ruimen bij mij na een halve dag naar oude barbie-koffer)
Nee hij is er nog niet! De rest van m’n bestelling wel en alles is super mooi. Maar deze jurk is blijkbaar apart verzonden en ligt nu ergens bij een depot ofzo? Heel raar… maar ik heb hoge verwachtingen in ieder geval (als hij ooit binnen komt dan)
Kan je aan de slag met recepten waar 3gr water en 6 gram gelatine in voorkomen . Roger heeft echt mooie desserts.
Ik hoop het niet . Tot nu toe zijn de recepturen die ik zie wel echt toegankelijk! Ook van de andere chefs, het is wel echt gericht op hobbykoks gelukkig. En dan heb je nog langoustines e.d. maar daar ga ik me toch al niet aan wagen als vegetariër
Dacht even dat dit het Burn Book van Mean Girls was
Oh, heeft wel wat van weg ja!
Ik hoop ook dat deze verpakking mooi genoeg is om te bewaren
Een raamwisser met accu omdat het nooit echt goed lukt om ramen netjes schoon te krijgen. Hopelijk hiermee wel
Iedereen die ik ken en er zo een heeft is er helemaal lyrisch over. Veel plezier ermee!
Hahaha lekker. Benieuwd naar onze beide ervaringen
Lol die kattenpoot
Ik heb er ook zo eentje maar staat hier een beetje te verstoffen. Glassex gaat toch veel sneller
Verticuteermachine
Grasmaaier
en graszaad
van & other stories!
Ik heb ook ooit zo’n ding gebruikt. Toen ik bij een vriendin kwam helpen poetsen.
Drama hahaha
Geef mij dasty maar!