Show je laatste aankopen #7

Haha heeeel graag gedaan! Ik heb me ook meteen ingeschreven om mijn plekjes te verzekeren

1 like

50ml… vind het altijd zo’n klap geld maar mijn laatste flesje gebruik ik nu zo weinig. Omdat die bijna op is.
Enige geur die lekker bij mij blijft ruiken.
(Andere parfums ruimen bij mij na een halve dag naar oude barbie-koffer)

13 likes

Nee hij is er nog niet! :sob: De rest van m’n bestelling wel en alles is super mooi. Maar deze jurk is blijkbaar apart verzonden en ligt nu ergens bij een depot ofzo? Heel raar… maar ik heb hoge verwachtingen in ieder geval (als hij ooit binnen komt dan)

1 like

Niet zelf betaald, maar een Cheflix abonnement als vervroegd verjaardagscadeau gekregen :hocho::partying_face:

23 likes

Kan je aan de slag met recepten waar 3gr water en 6 gram gelatine in voorkomen :joy:. Roger heeft echt mooie desserts.

6 likes

Ik hoop het niet :sweat_smile:. Tot nu toe zijn de recepturen die ik zie wel echt toegankelijk! Ook van de andere chefs, het is wel echt gericht op hobbykoks gelukkig. En dan heb je nog langoustines e.d. maar daar ga ik me toch al niet aan wagen als vegetariër :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dacht even dat dit het Burn Book van Mean Girls was :sweat_smile:

4 likes

ik heb ze al in een andere kleur maar ze zijn in prijs verlaagd en zitten zo lekker :sweat_smile:

28 likes

Oh, heeft wel wat van weg ja!
Ik hoop ook dat deze verpakking mooi genoeg is om te bewaren

2 likes

Een raamwisser met accu omdat het nooit echt goed lukt om ramen netjes schoon te krijgen. Hopelijk hiermee wel

14 likes

Iedereen die ik ken en er zo een heeft is er helemaal lyrisch over. Veel plezier ermee!

4 likes

Hahaha lekker. Benieuwd naar onze beide ervaringen :joy:

2 likes

Een vintage bloesje! Voor mijn jaren 80 camping zomer look. :ok_hand:

47 likes

Lol die kattenpoot

46 likes

Ik heb er ook zo eentje maar staat hier een beetje te verstoffen. Glassex gaat toch veel sneller :joy:

2 likes

image

Verticuteermachine

image

Grasmaaier

image

en graszaad

8 likes

Bij nike zelf

23 likes

van & other stories!

1 like

Ik heb ook ooit zo’n ding gebruikt. Toen ik bij een vriendin kwam helpen poetsen.
Drama hahaha

Geef mij dasty maar!

1 like

image

image

image

image

image

image

M’n kittens komen volgende week en ik ben er helemaal klaar voor!

76 likes