Show je laatste aankopen #7

Haha kun je dan niet gewoon een shirt met lange mouwen aandoen?

12 likes

Huh ga je dan nooit meer met blote armen naar buiten?

2 likes

Meestal zijn deze ook verkoelend! Als je dan beweegt krijg je echt zo’n koele bries over je armen

1 like

Mooie broek die lichte kleur, waarvan is deze?

1 like

Ik had geen zin om 6 lange mouwhirts te kopen dus dan maar zo :cowboy_hat_face:

@Karl_Lagerfeld oh jawel, maar de komende tijd niet want mn tattoos worden weggelaserd en ze mogen niet in de zon komen

3 likes

Ohhh zo! Heb je een sleeve op beide armen?

1 like

Waar heb je deze vandaan en zou je willen updaten of ze goed op hun plek blijven zitten? Ik wil ook zoiets

1 like

Waar laat je dat doen en ben je er tevreden over tot nu toe? Wil je het helemaal weg of laten coveren?

Zou ook graag weten waar ze vandaan komen ivm littekens!

Wandelsandalen van Teva die er eigenlijk ook gewoon leuk uitzien (en mega lekker zitten)

Tasje van Sandqvist

Pasjeshouder want mijn portemonnee past niet in mijn nieuwe tasje :crazy_face:

22 likes

Aankopen van de Maasmechelen Village oulet vorige week

18 likes

Mooie sandalen!

1 like

Ik zag die broek gisteren bij iemand en haar stond ‘ie zo leuk! Ik hoop bij mij ook want op het plaatje is het een mwah

21 likes

Dit jasje van Zara via Vinted.

35 likes

Ja ik vond de stof ook best kreukelen, maar denk dat dat met uithangen en strijken wel meevalt. In t echt is t ook meer roze dan bruin. Maar vind het alsnog mooi en ga m houden denk ik . Heb wel een maat kleiner genomen dan ik normaal heb.
Heb foto’s:

Die strik moet ik nog beter knopen. En mn zusje zei dat mss een sjaal om je middel leuk is, dan zie je dat elastiek minder. Vind dat zelf niet zo erg. Maar t elastiek zit niet heel straks ofzo en ben een maat M en draag nu S.

Oja ik was ook nog geïnspireerd op het witte shortje van de hollister. Maar die kon ik niet vinden in de winkel dus is het deze geworden: wel een L genomen maar staat met wat vollere bovenbenen ook mooi!

24 likes

Gekocht in de aanbieding:

17 likes

Oeh, geweldig jasje :heart_eyes:

2 likes

Deze heerlijke blouse samen met het rokje :star_struck:

https://www.anna-nina.nl/en/product/uma-blouse-pomegranate-blossom

https://www.anna-nina.nl/en/product/alice-wrap-skirt-pomegranate-blossom

3 likes

Ah hij staat je wel mooi, ik ga hem morgen ook nog even passen! Heb hem nu alleen even snel aangetrokken. Misschien had ik ook beter een XS kunnen nemen.

3 likes

Petje want ik moet woensdag mijn wenkbrauwen weer laten doen en mag dan een tijdje niet in de zon, dus dit leek me wel een goede oplossing. (niet dat de zon voorlopig gaat schijnen but still)

16 likes