Show je laatste aankopen #7

Dankje! :smiley:

3 likes

deze is binnengekomen voor Moederdag!

53 likes

Heee zo leuk! Die had ik laatst ook voor m’n vader gekocht.

1 like

Ah oke jammer, bedankt voor het kijken :slight_smile:

Waar is deze van?

1 like

Net oa een klein pannetje gekocht bij Ikea. Voor mijn man want die zocht nog een kleine pan die het deed op inductie om zijn pijnboompitten te roosteren.

Moet dit ding gewoon 4x 1,5 uur in de oven om in te branden. Mijn God wat een moeite, gelukkig zit er 25 jaar garantie op.

7 likes

Loafers Isabel Marant en zonnebril Chloe

31 likes

Ik ben er niet geweest, maar je hebt op YouTube video’s van de nieuwe Primark collecties (gewoon zoeken op Primark collection + maand + jaar). Die zijn niet altijd in NL/BE opgenomen maar je kunt dan wel een algemeen beeld krijgen!

2 likes

Mooi! Waar is de blouse van?

1 like

Vandaag voor het eerst naar Superbra geweest en 2 beha’s en een broekje gekocht

28 likes

Nou sorry voor mijn vraag hoor @Icedlatte :woman_shrugging:

1 like

Er staan delen van de collectie op hun website.

1 like

11 likes

Karavaan clothing (Griekse webshop)

2 likes

Waar is deze jeans van? :slight_smile:

Mango, via de Bijenkorf.

1 like

Ik ben dit weekend nog maar geweest, ik ging specifiek voor plunge bra’s maar het was niet de moeite vond ik. Ik heb wel een grote cupmaat (dus sowieso al minder keuze), maar vond niets moois in mijn maat, of het waren modellen waarvan ik weet dat ze me niet mooi staan. In de kleinere cupmaten (A en B) zag ik wel een aantal mooie zaken maar ook niet zoveel. En de pashokjes waren gesloten, dus het was ook vervelend dat je niet kon passen.

Volgende week ophalen (ty belastingdienst), hoop dat-ie helemaal goed is want dan moet ik alleen nog fietstassen en een goede slaapzak en kan ik binnenlandse proeftripjes gaan maken :pleading_face: En aan 't einde van de zomer misschien al wel naar Frankrijk :mountain_biking_woman: :croissant:

29 likes

Grote h&m bestelling gedaan en dit heb ik gehouden:

7 likes

Met veel extra korting :tada: uiteindelijk 231 euro

6 likes