@Yzile toch nog via marktplaats eentje kunnen scoren! Ben benieuwd.
Hahaha wat een aanfluiting weer. De schoudernaad van de blouse zit halverwege mijn bovenarm dus ik kan mijn armen niet hoger dan schouderhoogte opheffen, en er zit onder de oksel genoeg ruimte voor een peuter.
De kimono krijg ik amper om me heen gewikkeld want ze hebben duidelijk bespaard op de stof op het voorpand. Dat zie je ook bij het model want de schoudernaden worden naar voren getrokken, waardoor de achterkant van de kimono waarschijnlijk tot boven dr broekrand komt.
Ik denk dat ik een kaars bij Zara Home zal moeten kopen met mijn klote geschenkbon haha.
Het aller aller aller lekkerste bed van de hele wereld dankzij een klein erfenisje van mijn lieve omie. Een ELECTRISCH bed mijn geluk kan niet op. Netflixen in bed for life
Heerlijk, he, een electrisch bed? Rib uit je lijf, maar zo intens fijn.
Ja als je wekker gaat vliegtie omhoog en jij dus ook hups zo eruit.
Nee gein @lovewarrior super chill, mooi bed😍
Twee nachtjes in een super schattige kamer met sauna in Maastricht, in een Bed&Breakfast die geen ontbijt serveert (what’s in a name hè?)
Ooh ik heb ze laatst gezien met print die veranderd in de zon zoo gaaf
Deze trui van another label en hij is zoo chill. Heb ook eindelijk weer een nette trui, en niet een verwassen pillende, of fleecevest wat ik eigenlijk alleen met wandelen draag
Jurkje van Modstrom
Blouse van Modstrom, wel net een beetje anders (andere knopen), en eigenlijk een hele stomme aankoop want ik heb een soortgelijke blouse van costes die ik super graag draag, alleen zaten daar van de gore gele zweetvlekken onder de oksels.
Jurkje van msch copenhagen. Zit echt zoo heerlijk, en kreeg er in de winkel van een onbekende een complimentje over, dus toen moest hij wel mee.
Alles met 50% korting trouwens, was echt zo heerlijk om weer eens in een winkel te kunnen passen!
Super tof! Ik zou wel echt vastlopen met welke kleur ik m’n kleding zou moeten matchen
Thnx ik heb het boek ook gekocht. De boeken van Madeline Miller vond ik ook geweldig.
Oh ja daar doe ik sowieso niet echt aan hahaha. Maar dat snap ik wel ja!
Hoepel via marktplaats
En m’n twothirds bestelling is er eindelijk! en alles past en is nog leuk ook
Bloes (& other stories) en rokje (Monki) allebei nieuw maar weet niet of ik de bloes moet houden en of deze combi wat is.
2 jaar geleden had ik ook zo’n bloes met grote kraag waarop een vriendin zei dat het haar aan zwarte piet deed denken, sindsdien heb ik de bloes weggedaan en durf ik geen andere meer te kopen ookal vind ik het op zich wel leuk staan, ik moet altijd terugdenken aan die uitspraak.
Ik vind t leuk hoor! Vooral die mouwtjes, cute.
Kort broekje nadat ik die hier op het forum voorbij had zien komen! Echt een top ding. Edit: van Hollister, te verkrijgen via Zalando! Zeker als je wat forsere bovenbenen hebt
En een hometrainer via Marktplaats bij mij om de hoek, ideaal!
Oh ik vind het echt super leuk! Staat je ook goed. Ik zeg houden!