Nieuwe planten (ze hadden ineens zoveel roze planten bij het tuincentrum)
En een nieuwe vaas (plekonline)
Nieuwe planten (ze hadden ineens zoveel roze planten bij het tuincentrum)
Leuk! Mijn moeder wil hun versie van Amazing Grace op haar begrafenis ooit
Perfectie
Het zijn een losse broek en top. Bij mij valt ie overigens gewoon tot op mn enkels want korte pootjes. Heeft splits aan de zijkanten
En een asociaal grote zonnebril.
Allemaal costes
Huh, mijn bestelling komt morgen al!? Dit ben ik niet gewend van H&M.
Love
Eindelijk deze fantastische met de hand gemaakte wandelschoenen. Ik wilde ze al 3000 jaar en stond op het punt om de hele 375 euro hiervoor te betalen, tot in mijn maat een perfect amper gebruikt paar op mp verscheen voor minder dan de helft
Dit lijkt op je oude profielfoto!!!
Wooow jouw geheugen, ik wist dit zelf niet eens meer dat klopt!! Zo geobsedeerd was/ben ik
Wat mooi!!
Weet je toevallig nog waar die bloempot met die bollen van is?
Dankjewel! Die is van H&M Home. Heb ik een paar weken geleden in de winkel gekocht.
Whut wat zijn dit voor hemelse zachte vesten?
Omg ik vind ze echt fantastisch nu wil ik ze ook. Hoe vallen ze??
Ohh zo lucky! Deze staan ook al heel lang op mijn wishlist.
Heb het nog even gecheckt, maar helaas geen instopstrook. Of nou ja, de hele onderkant is open, en ietsje langer dan m’n dekbed zelf dus je zou hem daar misschien wel een beetje mee kunnen instoppen…
Heb je ze ook al binnen? Ben wel benieuwd want je verwacht voor dat geld wel dat ze ook super lekker zitten
Groot! Zeker een halve maat kleiner nemen dan je hebt. Je hebt op de Dannersite een handig tooltje waarmee je kan invullen welke schoenen je hebt van welk merk + model en dan zegt ie welke maat je moet hebben.
@Demelza ja ik ben ze net zelf gaan ophalen en heb ze meteen gepast! Het is leer dus nog wel inlopen zodat ze naar je voeten gaan staan, maar ze voelen nu al sturdy en comfortabel. Yosemite here I come
🥲🥲🥲🥲🥲 ik wil nu natuurlijk ook dit soort schoenen. Gewone hanwags zijn nu niet goed genoeg meer voor mij (ik ben ook al een jaar aan het sparen voor redwings maar haal de hele tijd geld uit t spaarpotje voor andere dingen…)
Vanmiddag deze besteld voor moederdag, met de ing rentepunten nog maar 30 euro