Show je laatste aankopen #7

image

image

Bestelling bij Zara want volgende maand is mijn cadeaubon niet meer geldig (haha ik slaag echt nooit meer bij Zara)

18 likes

Cadeaubonnen mogen volgens de wet niet over datum gaan. Dan weet je dat de volgende keer. :slight_smile:

3 likes

Wel een mooie blouse die eerste.

1 like

Die wet is inmiddels alweer aangepast helaas. Volgens mij is het tegenwoordig dat ze niet korter dan een jaar geldig mogen zijn.

Dit zegt de consumentenbond:

• Cadeaubonnen kunnen korter dan 5 jaar geldig zijn, maar dan moet dit op de bon staan.

• Korter dan 1 jaar geldig mag niet. Tenzij de verkoper kan aantonen dat dit redelijk is, bijvoorbeeld als het gaat om consumptiebonnen bij een concert of festival.

5 likes

Dat dacht ik ook, maar ik had geen zin in gedoe voor die 30 euro haha. En nu ik het nakijk zie ik dat bonnen gewoon mogen vervallen in België.

4 likes

Waar is ie van? Ziet er heerlijk uit

4 likes

Hij is van Heckett en Lane, alleen nu uitverkocht op de website waar hij hem heeft besteld.

2 likes

Ben heel benieuwd naar de bikini, normaal gesproken koop ik die altijd pas als het al hoogzomer is en heel NL er één nodig heeft. Dan zijn alle leuke vaak al weg.
afbeelding

9 likes

image

11 likes

afbeelding afbeelding afbeelding

28 likes

Nee dat nike pakje :sob: :sob: :heartpulse:

4 likes

Ja lekker fout :joy::two_hearts:

5 likes

De cadeaubonnen die ik van m’n ex-schoonmoeder kreeg waren wel altijd korter dan een jaar geldig. Een paar weken maar. Alleen waren dat dan wel bonnen die ze zelf ooit al had gekregen maar niet leuk vond. Dan hoefde ze voor mij geen moeite te doen :rolleyes:

Bambi
Deze print

13 likes

Neeee wat erg. Dan ken je toch ook geen schaamte.

1 like

Ik was even bang dat ik in het zwanger/kind aankopen zat. Note to self: wakker worden.

2 likes

afbeelding

Twee tickets voor de Ziggo.
Ik ben echt helemaal exited: m’n vriends favoriete band samen met een van mijn favoriete band :dancer::dancer::dancer:

29 likes

Voor moederdag en vooral omdat ik het kistje zo schattig vind.

45 likes

together we shall sing rise up and be counted
sing it loud, sing it proud!!!’

Wahoooo! Tof

3 likes

Ik heb hem bij Dille & Kamille besteld!

2 likes