Smit! Ze hebben twee filialen in Utrecht en ik betaalde vorige week 71,50 voor knippen en helemaal highlights. Ben er helemaal mee in mn nopjes en heel blij dat ik de tip kreeg van een collega!
Parkeerkosten in de stad. En dus ook benzine. Ik woon letterlijk 10min van de stad af en pak eigenlijk 95% van de tijd toch de auto.
Ik ben benieuwd naar welke boekenreeks het is
En misschien kun je ze als ebook kopen? Dan zijn ze vaak iets goedkoper
Is een kapper in Hedel, je kunt een afspraak maken via app. Als je haar nummer wil kun je even een pb sturen!
Boeken, schoenen (en dan per paar minstens 170 e.), eten/drinken zoals Starbucks. O, en servicekosten bij concerten inderdaad en verzendkosten. Reiskosten ook trouwens.
Ik geef echt te veel uit aan de AH to go, zo zonde gewoon
Sowieso de AH to go! En de mcdonalds bezorgt nu ook bij mij thuis en dat is heeeel gevaarlijk
Kleding die ik online bestel en niet geweldig vind maar te lui ben om terug te sture…
Parkeerkosten, deze luie donder pakt namelijk vaker de auto dan de fiets. Verder is de knutselhoek van de action een gevaarlijke plek, ik heb heel veel stickers en washi tape inmiddels.
Hoe dan? Ik heb donkerbruin haar maar het is nog geen enkele kapper gelukt bij mij.
Leuk dat dit een ongoing issue blijft! (De reactie was op mijn wanhoopspost over assig blond haar vanuit bruin)
Even een update over het mijne: 2 weken geleden weer bij een kapper geweest en een puike €127 betaald voor
- een vreemde band in een donkerbruine/zwarte kleur rond de haargrens geverfd
- een band bruin haar ontkleurd maar niet genoeg dus oranje
- onderkant van +/- 15cm waar ontkleuring wel “pakte” en de daarop volgende toner ook —> grijzig assig blond en de textuur van een baal stro
Foto’s op aanvraag
Huilon
Dmv veel highlights en inhet begin ook een beetje geduld; het is niet meteen de eerste keer asblond. Duurde denk ik 2, 3 keer. In het begin was het beetje zomerblond en nog iets warmer, maar met 2/3 keer werd het steeds assiger.
@chanel_addict: noooo wat erg welke kapper heeft je zo mishandeld, je eigen!!
Sowieso eten en drinken onderweg (ben een sucker voor interessant uitziende choco met gekke smaakjes terwijl het zo belachelijk duur is eigenlijk mja), lunch op werk, (trein)reizen, en als en me loslaat in de Action kom ik standaard terug met de buit twv 30 euro maar is ook mn retail therapy dus no ragratz
- Speeltjes en troep voor mijn konijn. Waar hij nooit naar omkijkt. Zijn favoriet blijft een kartonnen doos.
- Het zoveelste kaarsje/dingetje in huis van voornamelijk action/ikea. Vanwege de prijs kan ik het dan niet weerstaan. Maar het is zo onnodig. En veel is dan ook uiteindelijk duur.
Ik heb sinds de start van de missie naar assig haar al 5 kappers gehad, dit was degene waar ik de laatste 2x ook bij was geweest.
Eten buitenshuis! Ik sta standaard te laat op, en ik haat het om zo veel extra dingen mee te nemen in men tas. Dus ik koop smorgens op het station al een koffie en een croissant. Smiddags op school altijd een broodje en drankje. Ik wil zelfs niet uitrekenen wat dit me gekost heeft over de afgelopen jaren!
Dit! Ik kan zo een dierenwinkel beginnen. Elke keer presenteer ik ze vol enthousiasme een nieuw plastic troepje, maar ze komen niet eens meer kijken Ik heb besloten om niets meer voor ze te kopen. Ze slopen toch het allerliefst mijn plinten, stoelpoten en kussens.
koffie op het station 's ochtends.
de bus naar het station nemen ipv met de fiets.
sowieso ben ik best vaak mn ovkaart van werk kwijt. dus dan moet ik alsnog zelf de trein betalen.
voorgesneden groenten bij de supermarkt. of alles met een 35% sticker. Dat ‘mag’ dan want het is gezond, maar bij de kassa heb ik toch altijd weer spijt.
eten buiten de deur. en wijn.
te veel kleding uit de sale. heb ik helaas noooit spijt van
Veel van mijn geld gaat op aan eten / koffie (buiten de deur). Maar het is allemaal zo lekker en leuk om te proeven
En voor mij ook de AH to go…
Cola zero en eierkoeken/lekker broodjes please.