Ik weet het
Ik weet niet waar je woont, maar ik laat mijn haren ook altijd assig blond/grijs verven bij een kapper in Den-Haag. Het kost wel wat(€170 heb ik afgerekend de laatste keer), maar ik ben er zo blij mee dat ik het ervoor over heb.
Ik rekende laatst €150 af voor hetgeen ik er nu lelijk vind uitzien en wat ik niet wil dus het kan alleen maar beter lijkt me ben niet echt van die kanten maar begin wel wanhopig te worden dus mocht ik het overwegen stuur ik je er wel even een berichtje voor!
Ik ben echt super gevoelig voor de 35% kortingstickers bij de appie. Hierdoor koop ik altijd super veel eten wat ik normaal niet zou kopen, wat ook nog eens diezelfde dag op moet wat vaak niet eens lukt😑
Maar de combinatie korting en ‘anders wordt het weggegooid’ kan ik gewoon geen nee tegen zeggen.
Ik zou Salon B aanraden, wel duur.
Ik zou misschien ook Starbucks en Lush zeggen want da kost ZO VEEL eigenlijk echt belachelijk voor wat je ervoor krijgt (een product dat in één keer weg is)
Maar ik geniet er oprecht van en ik heb best veel last van schuldgevoel en ontzeg me vaak dingen als ‘straf’ (ja da’s niet gezond maar heb therapie gehad dus toppie) dusss als je ervan geniet en je kan het missen, treat yo’self
Ik heb al 2 dagen de neiging om foto te maken van mijn kledingkast voor dit topic
Doen
Ik weet een fijne kapper in Utrecht en een dichtbij Den Bosch, als je daar in de buurt woont. Beide goedkoop (60-90e knippen + highlights) en goed.
Ik geef teveel uit aan eten en drinken (thuisbezorgd, chips, koffie 2 go, etc) verder nog sigaretten en een NS abonnement die ik nooit gebruik
Ik ben geneigd om 200-350 euro uit te geven aan een noise cancelling koptelefoon
Maar het is zo veel geld en ben bang dat het echt een onzinuitgave is
Welke welke in utrecht
Ik ben eindeloos aan het kapper hoppen haha
Ik dus ook! Stond afgelopen zondag op het punt een sony te kopen totdat ik die quietcomfort van bose opzette. Nu wil ik die. Maar €350 voor een koptelefoon vind ik echt veel geld twijfel nu heel erg haha
Ik heb de Sony die ik op het ook had nog niet kunnen testen, maar die is dus echt minder goed dan de Bose? Zou jammer zijn want die Sony was wel een stukje goedkoper
Ik vond van wel! Geluid van de Bose was veel beter en je kan zelf de noisecancelling instellen. Verder dus ook geen ervaring mee maar mijn hoop was ook op de Sony gevestigd idd
Nooooo haha
Oeh welke bij Den Bosch? Zoek nog een goede betaalbare kapper!
Aaah ik ga echt moed bij elkaar moeten rapen want letterlijk iedereen die ik hierover hoor vindt het geweldig en life changing
Klinkt als trein- en kantoorgoals
Ik maak mezelf wijs dat ik niet meer eten nodig heb op dagen dat ik ook nog eens werk van 18.00-0.00. Dus heb ik vandaag sindsdat ik avondgegeten heb al 3,50 aan eten uit de snoepautomaat uitgegeven voor een kinderbueno, reep ontbijtkoek en een minizakje hamkas. En dit doe ik elke keer als ik werk, dus 2/3 avonden per week. Tikt aardig aan zo.