Onzin als in, uitgaves waar ik best wel in zou mogen minderen maar nooit spijt van heb: uiteten en koffie drinken
Onzin als in, uitgaves waar ik achteraf wel spijt van heb: heel soms een kledingstuk, of een duur verzorgingsproduct wat uiteindelijk niet beter werkt dan de goedkope variant.
€22,50 aan gta geld
Ik vind het eigenlijk best wel shit van mezelf om andere mensen aan te moedigen om veel geld voor iets neer te tellen maar als het gaat om dingen die mijn leven echt hebben verbeterd dan moet het maar.
Noise cancelling koptelefoon zijn echt de hemel als je een goede hebt. Alle dingen die je ooit irriteerden of zorgen voor afleiding zoals geluiden van verkeer, werkplaatsen, slap ouwehoerende mensen, spelende kinderen, centrifugerende wasmachines, whatever, die zijn gewoon weg of nauwelijks merkbaar. Het helpt me ongelofelijk goed met concentreren.
Games. Ik heb er zoveel dat ik tot eind 2019 niets nieuws meer hoef te kopen en toch nog allemaal nieuwe games kan spelen, maar ik blijf ze maar kopen… haha
Vroeger gamede ik graag maar nu eigenlijk helemaal niet meer, maar lijkt me wel leuk om weer eens te doen dus ik ben benieuwd wat je zoal hebt aangeschaft?
Hahaha ja zo herkenbaar. En dan tegen mezelf blijven zeggen dat ik echt nog niet zoiets heb, maar vervolgens de deuren van mijn kledingkast niet meer dicht kunnen doen vanwege overvolheid
Nou dit dus.
En daarnaast koffie/eten op het station en (dure) lunch.
Eten en drinken onderweg/station
Thuisbezorgt
Broodjes op het werk
–> duidelijk te lui om zelf voor mijn eten te zorgen.
Te kleine kleding
Teveel kleding
Snoep in de supermarkt
Dure koffie
Boetes van de bib
Verzorgingsproducten (Lush-verslaving)
Make up (kwam door beautybloggers jaren geleden)
Mango black ice tea van Starbucks. Mag alleen nog op de laatste werkdag van de week
Buiten de deur koffie en eten. Duur eten in de winkel dat ik perse wil proberen. Zelfde met to go hapjes die ik niet ken en wil proeven.
Het is wel onzin maar k ben zo gek op koude cola light dat ik hele tijd blikjes en flesjes ervan koop… m’n omgeving snapt het niet maar ahhhh het maakt me zo gelukkig
Haha in heel mijn leven of recent?
Recentelijk heb ik gekocht:
Switch
Zelda breath of the wild
Mario Odessy
Skyrim voor de switch, heb m al gespeeld op de xbox360 toen ie uitkwam, is een aanrader
Detroid become human voor ps4
Far Cry 5 ps4
God of war ps4 (niet gekocht, was een cadeau)
En dit is in 2 maanden ofzo, heel genant haha. Ik heb heel wat in bezit en gespeeld (PC, PS4, N3DS en dus een Switch) dus weet niet waar je van houdt? We hebben trouwens ook een gametopic ergens hier op t forum.
vroeger: ik kocht veeeeel te veel cheape schoenen van o.a. de New Look, achteraf gezien zien ze er niet uit, en liepen ze verrot. Not worth it
nu: ik vind tanken altijd zo zonde zeker omdat je letterlijk het geld ziet wegtikken aan de pomp.
@grace ik vind geld ook super interessant, wat houdt je financiële overhaul in? Ik ben momenteel spreadsheets van zowat alles aan het maken, om meer inzicht te krijgen in de spullen die ik al heb
Sigaretten & telefoon abbonement
En Mn man die achterlijke Snickers en ander snoep. Maar gewoon vreten of een broodje wilt ie niet. HAHA