Onzin-uitgaven

Echt :scream: zou ik je even kunnen pm’en? Wil het topic niet volspammen :redface:

Ofcourse!

1 like

Boetes, servicekosten voor concerttickets, parkeren op grote feesten (waar je voor 12 euro in een weiland staat)

1 like

Flesje water als ik m’n dopper weer vergeten ben. Niet alleen slecht voor mijn rekening maar ook voor het milieu… Gelukkig gebeurt het tegenwoordig een stuk minder vaak

1 like

Boodschappen. Mijn vriend doet de boodschappen en dat is een enorme impulsshopper. Hij gaat het liefst voor elk wissewasje naar de supermarkt en komt nooit terug met alleen dat wat hij nodig heeft.

Zelf koop ik weinig onzindingen. Enige guilty pleasure wat redelijk wat kost is de Lush. Het is duur, maar in de periode dat mijn hele lijf eigenlijk een grote probleemzone was was dat het enige wat hielp.

Drank…:sweat:

1 like

Sportschool abbo, ik ben al zeker 4 maanden niet geweest. Daarnaast broodjes e.d. In de pauze op mijn werk. Ik probeer wel lunch van huis uit mee te nemen, maar dat lukt niet altijd even goed.

1 like

Waar zit jouw kapper :hugs:

Ps in de spoiler een foto van mijn haar atm, dit is 3 weken na kappersbezoek met blonderen mét olaplex en daarna grijsbruine assige toner er over heen…
Vorige week heb ik dan zelf nog eens diezelfde toner er thuis over heen gedaan, en gisteren olaplex gedaan en de hele nacht laten intrekken
Begin een beetje wanhopig te worden

Foto van oranjelokje

Veel dingen bij de boodschappen… Heb echt een mega voorraad met dingen die ik amper gebruik. En als student heb ik helemaal geen plek voor zoveel voorraad. Koop ook super veel shit in de bonus wat ik dan invries maar dan vergeet ik t uiteindelijk…
Daarnaast moet ik 2 x per week met de trein van maastricht naar mn huis, en dan moet ik tussendoor een keer 30 minuten wachten… En dan haal ik echt alllltijd thee. Ook al heb ik dan nog water of iets in mn tas, ik vind t anders gewoon saai tijdens het wachten. Maar ja, loopt toch wel op en is gewoon niet nodig

1 like

Rondjes in de kroeg. Mijn grote angst is om gierig gevonden te worden dus haal ik vaak als eerste een rondje en dan ook maar meteen voor alle mensen die ik ken die in de buurt zijn, om vervolgens van lang niet iedereen een rondje terug te krijgen.

Ik denk dat ik het zelf ook gewoon zo lelijk vind omdat het helemaal niet is wat ik wil? Geld terugvragen lijkt wel rechtvaardig, daar heb je gelijk in… ik moet daar alleen even heel veel moed voor bij elkaar gaan schrapen. Best stom aangezien ik op het werk zelf assertiviteitstraining geef :rolleyes:

2 likes

Snoep, snacks en de sportschool :sweat_smile:

dure internationale tijdschriften, drank, chips en popcorn bij de bios.
ga bijna elke week wel naar de bios en probeer mezelf echt te beperken minder popcorn te eten

1 like

Ik doe niet eens zoveel onzin uitgaven. Koop zelden iets op het station, drink niet, koop alleen makeup als ik het nodig heb… Maar heb wel een dure smaak. En nu zie ik ook zoveel leuke zomerkleding etc. maar wil ook dik sparen :tired_face:

Wat niet? Drankjes to go, voorgesneden groenten bij de supermarkt, dure make-up. Maar ik geniet er tegenwoordig wel bewust van.

1 like

omg die doorzichtige bh bandjes heb ik ook nog gehad! :zipper_mouth_face: die werden ook op een gegeven moment smutzig door huidsmeer enz, blehh

overigens, ik ben echt fan van mijn nieuwe bh van de meest random bh aankoop winkel:
de abercrombie en fitch.

deze dus;

https://anf.scene7.com/is/image/anf/anf_165167_05_model1?$product-ofp-anf-v1$&wid=800&hei=1000&locale=nl

zit echt superchill. Ik denk als ik mijn belastingeld heb ga ik meer kleuren bestellen geheh

nospon

1 like

Onnodig eten bestellen omdat ik een hekel aan koken heb. En sportschool abonnement ben dit jaar nog maar 1 keer geweest en vorig jaar helemaal niet.

In het verleden: tijdschriften, snoep/snacks onderweg en make up van merken als mac terwijl ik het prima met goedkopere merken had kunnen doen. Oh en voorgesneden groente bij de supermarkt.

Postcodeloterij, ik win echt nooit iets. Maar durf ook niet op te zeggen :pensive:

1 like

That’s how they get you