Onzin-uitgaven

Coffee company, sowieso. Het is niet eens de beste koffie, maar ik vind het in het weekend gewoon zo chill dat ik ongeacht waar ik in de stad ben, ik daar heen kan en gewoon weet wat ik kan verwachten.

Ohja Donald duck abonnement! Sinds februari niks meer geopend dus de rest vh half jaar komt die bij mn vader, die leest hem iig!

Toen ik studeerde gaf ik zoveel geld uit aan eten. Mijn ontbijt kocht ik elke dag op het station en daar was ik dagelijks minimaal €5 aan kwijt voor een broodje en een blikje red bull. Mijn lunch kocht ik altijd op school of een winkel in de buurt. En vaak was ik moe als ik thuis kwam, dan probeerde ik bij mijn ouders te eten. Als dat niet ging dan bestelde ik via thuisbezorgd.

Gelukkig valt het tegenwoordig wel iets mee. Ik koop nog wel elke dag mijn lunch maar mijn ontbijt neem ik altijd mee van huis. Qua avondeten is het nu 50/50. Ik droom ervan dat ik een keer volwassen word en leer om gestructureerd door het leven te gaan en gewoon zelf mijn eten altijd klaar maak. Helaas verkies ik nog steeds gemak boven gezond.

Tegenwoordig heb ik trouwens ook veel verkeersboetes. Ook erg zonde van het geld!

Thuisbezorgd zeker wel 1x pw en zoveel koffies to go en op mijn werk (heb thuis gelukkig inmiddels wel een koffie apparaat)

Vroeger geld aan goedekope kleding die ik dan weinig droeg en in een opwelling had gekocht. Denk tegenwoordig goed na over een aankoop en merk dat ik ook erg tevreden ben met de kleding in mijn kast :slightly_smiling_face:Vetgedrukte tekst

• Ik heb standaard altijd haast dus ik haal mijn ontbijt op het station. Minimaal €4 per keer.
  • Achterlijk duur abonnement van €65 euro per maand waarbij ik wel onbeperkt sms’en en bellen heb (gebruik ik alleen nooit).
  • Boetes voor rekeningen die ik telaat betaal, maar ik ben gewoon lui/vergeetachtig.
  • Make up die mega mooi is, maar wat ik toch nooit gebruik

Etos daglenzen. Sinds ik m’n bril ben kwijtgeraakt (1,5 jaar geleden…) draag ik die. Ik kan nooit een keuze maken in een bril uitkiezen en weetniet, ben gewoon te lui om een oogmeting te doen of uit te zoeken hoe het zit met goede maandlenzen (ik vind drogist maandlenzen een eng idee). Wil niet weten hoeveel ik eraan heb uitgegeven. Je krijgt het ook nog niet eens vergoed.

En kleding en schoenen sowieso.

1 like

Eten: Thuisbezorgd, veel tussendoortjes, vaak even makkelijk buiten de deur eten voordat ik naar de bioscoop ga.
Nagellak, kon altijd amper Kruidvat verlaten zonder nieuwe nagellak gekocht te hebben (heb ik tegenwoordig wel onder controle).
Verder valt het mee, af en toe een impulsaankoop wat kleding betreft maar dat zijn dan nooit hele dure dingen.

Nou, ik wou dat ik het geld voor al die stomme catrice en essence make-upjes aan Starbucks had uitgegeven. Had een beter idee geweest. :cry:

Het enige is mn sportschool abbo van 10 euro per maand die ik nooit gebruik. Verder koop ik nooit onzin eigenlijk, ik gun mezelf dat croissantje als ontbijt en die lunch op werk/school wel MAAR ik moet zeggen dat het ook wel goedkoop is (.69 voor croissantje, 2 euro voor tosti met salade of soep).

1 like

20 euro sportschool elke maand waar ik sinds januari niet meer geweest ben, hoe vaak ik wel niet naar de Starbucks ga, eten kopen bij de AH to go, lunch op werk. Oh en red bull onderweg, want dan besef ik me plotseling dat ik wel heel moe ben en red bull is zo lekker.

:money_with_wings: doei geld

1 like

O god ja de sportschool, ik ben ook zo’n spook-lid. Elke keer sta ik op het punt om op te zeggen en dan denk ik nee! volgende week ga ik weer! (ik ga nooit volgende week, red.)

6 likes

Spullen voor mijn pup.

Games, heb nog minimaal 15 titels die ik niet heb gespeeld maar blijf nieuwe kopen.

Eten, hoewel ik echt happy word van altijd precies eten waar ik zin in heb dus het is niet onnodig, maar geef er wel heel veel geld aan uit. Luxe broodjes, sushi, kazen… en nu heb ik honger😁

1 like

Vroeger was dat echt nagellak, schoenen en oorbellen. Die nagellak is nu mijn nichtje blij mee en waar mijn oorbellen zijn gebleven weet ik niet, maar beide draag ik niet meer ivm werk en oorbellen vond ik niet zo mooi meer denk ik. Maar had zo ongeveer de hele Six thuis liggen.

Nu geef ik meer dan ik zou willen uit aan huur, maar buiten dat doe ik nog teveel onzin aankopen met name bij de Action. En om de twee weken ga ik nog naar school en dan koop ik daar altijd lunch terwijl ik makkelijk eten mee kan nemen. Maar lui en lekker, dus.

Terrasjes/bier sowieso, ook lunch bij de AH to go en koffie, heeeeel veel koffie. Ga deze maand bijhouden hoeveel ik waaraan uitgeef, ben benieuwd :rolleyes:

Verzend- en retourkosten. En eten.

De kapper. Ik wil graag assig donkerblond/grijzig haar en elke keer blijf ik maar een pluizige mix van oranje/geel haar over houden waar ik dan ook nog eens dure shampoo/conditioner voor koop en het uiteindelijk een geel/oranje pluizige bos blijft :sleepy:

Tijd voor een andere kapper. En shampoo van Fudge, de beste zilvershampoo die er is.

Ik geef dom veel geld uit aan appels die ik dan koop in het bedrijfsrestaurant op werk. Neem ik bijna elke dag braaf mijn eigen lunch mee, ga ik super overpriced fruit kopen op het werk, terwijl ik makkelijk smorgens een appel uit de fruitmand thuis kan mee pakken? Verder geef ik belachelijk veel geld uit aan koffie (starbucks, lebkov) en buitendedeurlunches in het weekend. En loving it, je moet je geld ergens aan kwijt toch…

1 like

Fudge shampoo & conditioner ben ik al trotse bezitter van! :grin: ik wissel het af met een toner van de kapperswinkel met violet in om het gele in mijn haar op te heffen.
Andere kapper kan nog wel iets doen, dat wordt dan nummer 3…
Andere optie is mij neerleggen bij het feit dat ik als brunette geen assig donkerblond haar kan hebben?? Maar dat wil ik niet :sob:

Eeuwige struggle dit wel hoor

Vroeger sowieso aan dure jeans, dvd’s en make-up.

Nu gewoon teveel aan sociale uitjes, kledingstukken die ik niet nodig heb en gvd boodschappen

1 like

Oorspronkelijk-brunette-met-al-een-paar-jaar-assig-blond-haar represent! (En altijd de vraag of ik er veel onderhoud aan heb. Eerlijk antwoord: bijna niks.)

Past trouwens enigszins in dit topic; want het is wel pleurisduur om er beetje trendy bij te lopen met dat asblonde haar :crazy_face:

3 likes