Ja… het gebied is behoorlijk groot. Ik heb het bij 1 bepaald deel gehad en als ik verder reed zwakte dat af. Ik ben zelf nooit daar bij die plek geweest… afgezien van langs rijden. Nu is er iets gevonden bij een bepaalde plek en, na de satalietfoto bekeken te hebben, denk ik dat dat gevonden is dicht bij de plek waar ik dat gevoel kreeg.
Wow wat heftig wel zeg
Dit klinkt mss helemaal niet zo onverklaarbaar of bijzonder, maar ik vond het wel. Wij zijn al een tijdje bezig met kinderen krijgen. Ik doe nooit een zwangerschapstest om teleurstelling te vermijden, ook niet als ik enkele dagen overtijd ben. Ik ben nu weer enkele dagen overtijd en heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had. Dit was zo levensecht dat ik wakker geworden ben met het gevoel dat ik zwanger was terwijl ik dit nooit heb. Heb toch maar een test gedaan en… een dikke plus! Zwanger dus
Wat mooi! Gefeliciteerd
Geweldig, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Veel vrouwen hebben deze droom voordat ze de test doen toch? Echt fascinerend!
Een kennis van mij heeft zo’n gevoel ook. Ook bij een vermissing die die niet opgelost is. En zijn gevoel zegt dat die persoon bij ons in het buitengebied begraven ligt.
Bijzonder dat je dit voelt!
Gefeliciteerd! Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap, bizar hé
Is het ergens in Noord Holland ?
Wij waren ruim een jaar bezig om een tweede kindje te krijgen. Mijn moeder werd in die tijd ongeneeslijk ziek en overleed 7 maanden na ontdekking van de ziekte.
Anyway, mijn menstruatie was geen touw aan vast te knopen… kortste cyclus was 24 dagen en de langste 43 dagen.
Op een dag was ik sochtends inkopen aan het doen voor een paar dagen omdat ik een implantaat voor m’n voortand kreeg en ik dan een paar dagen geen vast voedsel naar binnen kon werken.
Ik kreeg ineens heel sterk het gevoel dat ik een zwangerschapstest moest doen, die gekocht en gedaan en positief!
Was dus maar goed ook dat ik een test had gedaan want de implantaat mocht nu niet gezet worden.
Maar het was gewoon gek, had totaal 0 reden om te testen maar ineens was dat gevoel heel sterk.
Nee, in Friesland.
Gek hoe we dingen soms onderbewust aanvoelen.
Wow ik wist niet dat dat een ding was. Destijds waren mn vriend n ik helemaal niet bezig met zwanger worden, het was niet de bedoeling, hadden t er nooit over.
En toen droomde ik ineens een keer heel levendig dat ik met een kindje (mijne in de droom) een straat overstak en aan de overkant stond mijn moeder ons heel vrolijk op te wachten.
Weet nog dat ik die dag er best van slag van was omdat het zó echt voelde, mijn kindje, terwijl ik er daarvoor 0,0 mee bezig was.
Een paar dagen later werd ik maar niet ongesteld en heb ik twee positieve zwangerschapstesten gedaan.
Niet om de gevoelens te bagetaliseren en het lijkt me ook heel bijzonder. Maar ik heb zooo vaak gedroomd dat ik zwanger ben of een baby heb (of mijn zus droomt dat over mij) dat het levensecht voelt, en ik ben toch echt nooit zwanger geweest.
Droomden jullie dan verder nooit over testen/baby’s en dat er niks aan de hand was?
Ik had voor deze droom nog nooit gedroomd dat ik een positieve test had nee. Vroeger wel eens dat ik een baby had en toen had ik blinde paniek
Toen ik zwanger was, voelde ik dat wel aan voor de test, maar voelde ook dat het niet goed was. En dat bleek ook zo te zijn. Je instinct houdt je echt niet voor de gek hoor. Knap eigenlijk hoe zoiets werkt.
Ik denk niet dat je het zo bedoelt maar vind dit niet zo netjes voor mensen die denken zwanger te zijn en een negatieve test hebben, of die verbaasd zijn zwanger te zijn.
Voelt een beetje alsof je zegt dat zij geen goede relatie met hun instinct hebben
Jawel, maar niet vaak. En dat ‘voelde’ toch anders, kan het niet echt uitleggen. Niet zo’n droom die je de rest van de dag dan bijblijft zeg maar.
Mijn zus is een aantal jaar geleden overleden en in de familie kamer net voor de crematie kregen we een knop waarmee we de kist moesten dichtmaken, ik weet nog dat ik heel bewust dacht “holy shit, met deze knop ga ik de kist van mijn zus dichtdraaien”, toen iedereen dat had gedaan ontbrak er één knop, helemaal voorin de kist. De begrafenisondernemer zei “we gaan hier geen ding van maken” en knakte zo een roos van een boeket en stak die in de kist.
Na die crematie gebeurde er zoveel meer in mijn leven dan alleen rouwen, ik kwam überhaupt niet echt aan rouwen toe.
Ik weet nog dat ik even snel iets uit mijn tas moest pakken en ineens graaide ik die knop uit mijn tas.
Dezelfde tas die ik al ruim 2 weken na de crematie dagelijks in gebruik had.
Ik raakte destijds een beetje in paniek omdat ik bang was dat mijn familie misschien zou denken dat ik opzettelijk die knop in mijn tas had gestopt, maar toen ik het verhaal vertelde aan mijn zwager (de man van mijn zus) zei hij “die knop zal met een reden in jouw tas hebben gezeten, die hoort bij jou.”
Alsof ik een soort berichtje van boven kreeg met hey, ik ben er nog steeds voor je he.
Gefeliciteerd!
Zo droomde ik een paar maanden geleden dat mijn zus zwanger was. Achteraf bleek ze inderdaad zwanger, én het moment dat ik de droom had is vermoedelijk ook ongeveer het moment geweest dat ze zwanger is geworden…