Onverklaarbare gebeurtenissen

Ik heb nog iets waar ik nu ineens aan zat te denken.
Een aantal jaar geleden woonde ik dus naast een heel oud kerkhof. Dat maakt opzich niet zoveel uit, maar toch hing er een vreemde sfeer zo nu en dan.
Al mijn huisgenoten waren weg en ik was alleen thuis. Hoor ik toch de hele tijd voetstappen beneden in de keuken. Iedere keer weer kijken maar natuurlijk niks te zien. Alle deuren gecheckt, en deze zaten gewoon op slot. Ik weer naar boven, hoor ik weer die voetstappen. Het was net of iemand met legerkisten aan door de keuken stampte.
Kom ik weer beneden om te kijken, zie ik ineens dat mijn keukenkastje open staat. (Iedere huisgenoot had een eigen kastje) heel vreemd was dat. Kreeg er ook echt een luguber gevoel bijā€¦

Ook een tijd lang hoorde ik steeds iemand tegen de muur aan krabben? Zodra ik op bed lag begon het. Iedere avond weer. Alsof iemand met zn nagels over mijn behang ging. En het vreemde was nog dat zodra mijn vriend bij mij sliep dat er dan geen geluid te horen was. Ik kon het ook nooit aan mijn huisgenoten bewijzen, want iedere keer als ik er iemand bijgaande was het geluid weer gestopt. En zodra ik weer in bed lag begon het weer

2 likes

Ik had dit ook, of iets soortgelijks. Eind vorig jaar moest ik opeens na heel veel jaar denken aan mā€™n beste vriendin van de middelbare school. Echt compleet uit het niets. Toen ik haar social media opzocht bleek dat ze de dag daarvoor was overleden :pensive:

4 likes

Oh dit is zo freakyā€¦ als ik mezelf in zoā€™n situatie zou plaatsen denk ik echt dat ik daar niet alleen kon zijn/slapen! Of ā€˜wentā€™ het?

Nou het went nooit, maar op de een of andere manier denk je wel steeds vaker van okƩ ze zijn weer bezig van hiernaast :see_no_evil::speak_no_evil:
Vind het alleen vervelend als mensen je niet gelovenā€¦

Nog 2 dingen die ik me nu herinner.
Mijn huisgenoot had een vriend die zelfmoord heeft gepleegd. We spraken daar vaak over. Hij (Mijn huisgenoot) zat bij mij in de kamer op de bank. Gaat me toch ineens de deur open en weer dicht in de klik zeg maar. Zo bizar he!

Paar dagen later gaat plots de televisie aan. Ik had nog zoā€™n oude televisie die je met een knop op de televisie zelf en de afstandsbediening aan moest doen.
Ik lag op bed, en de afstandsbediening lag op de bank. Ineens springt de tv aan. Volume springt vol open. Ik zag het volume omhoog gaan op de televisie. Dat vond ik wel een heel eng moment.

Dat is alles wat ik me nu zo herinner. Eerst ook w genoeg. Straks denken jullie nog dat ik gek ben :speak_no_evil:

1 like

Wat een verhalen! Als ik dat zo lees ben je dus echt wel paranormaal begaafd of kan ik het beter omschrijven als zesde zintuig? Ik heb eigenlijk niet iets wat ik zo in dit topic kan schrijven helaas!
Maar blijf vooral je verhalen doorposten, vind het heel interessant!

Ik werkte een tijdje in de thuiszorg en had op een gegeven moment elke keer zo naar buik gevoel bij een patiƫnt. Elke keer als ik daar voor de deur stond had ik dat gevoel, en dat voor een week lang. In het weekend daar op volgend is ze keihard gevallen op haar hoofd en moest ze gehecht worden. Daarna was het gevoel weg.

Het vreemde is dat ik nu in ons nieuwe huis nog nergens last van heb gehad. Draai momenteel ook geen nachtdiensten meer. Dus voor nu is alles nog rustig

Misschien niet onverklaarbaar, maar ik ben ervan overtuigd dat ik vervloekt ben, omdat als ik bijvoorbeeld denk:ā€™ nou mijn auto heeft gelukkig nooit echt problemenā€™, dan start ie een dag later niet. Of als ik denk:ā€™ goh mijn fietsband blijft eigenlijk ook lang goedā€™, dan kan je erop wedden dat 1 dag later die band stuk en plat is. Ik dacht ook weleens bij mezelf toen ik aan het sporten was:ā€™ Goh eigenlijk mazzel dat mijn knieĆ«n hier geen zeer van doenā€™, en nog geen 5 seconden later kreeg ik pijn in mijn knieĆ«n, waar ik nu nog last van heb. :joy: En altijd als ik weer zoā€™n gedachte heb denk ik gvd waarom denk ik dat nou?!?!

Hahahaha zo heeft het helaas nog nooit gewerkt :sob:

Ohh herken ik! Ook met mā€™n fietsband een keer en pas nog dat mā€™n zusje een pijnlijke aft had en ik zei ā€œOoh die heb ik echt een jaar niet gehadā€. Ik dacht al van shit zal ik het over me afgeroepen hebben hiermee? En ja hoor, week later een aft en die was net weg en toen kwam er weer een. :ā€™)

1 like

Precies om deze reden klop ik altijd af op zo ongelakt mogelijk hout als ik zoiets uitspreek of denk.

Ik ook!!! Haha alleen vergeet ik dat soms en dan is het weer te laat. Ik had het laatst weer heh. Ik dacht bij mezelf:ā€™ Goh ik heb echt een goede koelkast eigenlijk, hij doet het nog steedsā€™. En dezelfde avond stond mijn vloer blank van de koelkast :joy:

3 likes

Wie vindt dit soort berichten nog meer hartstikke interessant?
Door dit bericht denk ik nou niet direct dat er groot nieuws volgt, maar ik zou het zĆ³ geweldig vinden als er ooit nog eens iets bekend zou worden over buitenaards leven o.i.d.

We hebben ook tijden gelooft dat de aarde plat wasā€¦ ik sta er wel voor open

14 likes

Heel cool

1 like

Ik vind dit altijd zo interessant. Begrijp ook niet hoe mensen stellig kunnen beweren dat er geen buitenaards leven is. Het universum is zo intens groot. Het is haast arrogant om te denken dat wij de enige planeet zijn waar leven mogelijk is.

6 likes

Zo mee eens!

Ik hou echt van dit soort berichten, heel interessant

Het buitenaards leven is allang in onze samenleving geintergreerd en ze vermoorden ons van binnen uit #aluhoedje

6 likes

Ik moet dit even van mij afschrijvenā€¦

Ik zag vandaag een bericht voorbij komen van opsporing verzocht over iemand die al een behoorlijke tijd vermist en het vermoeden bestaat dat diegene daar ergens in het gebied ligt begraven waar ik dat nare gevoel had. Ik ben er echt van van slag eigenlijkā€¦ Weet ook niet zo goed wat ik hier mee wil zeggen of doen

1 like

Heb je dat bij een specifieke plek? Dus dat als je een paar meter verder rijdt dat je dat gevoel niet meer hebt. Heb je weleens overwogen dat gebied in te gaan om te kijken wat het met je gevoel doet?

Vind het heel bijzonder dat je zoā€™n naar gevoel erbij krijgt, lijkt me apart om dat mee te maken.