Ik heb nog iets waar ik nu ineens aan zat te denken.
Een aantal jaar geleden woonde ik dus naast een heel oud kerkhof. Dat maakt opzich niet zoveel uit, maar toch hing er een vreemde sfeer zo nu en dan.
Al mijn huisgenoten waren weg en ik was alleen thuis. Hoor ik toch de hele tijd voetstappen beneden in de keuken. Iedere keer weer kijken maar natuurlijk niks te zien. Alle deuren gecheckt, en deze zaten gewoon op slot. Ik weer naar boven, hoor ik weer die voetstappen. Het was net of iemand met legerkisten aan door de keuken stampte.
Kom ik weer beneden om te kijken, zie ik ineens dat mijn keukenkastje open staat. (Iedere huisgenoot had een eigen kastje) heel vreemd was dat. Kreeg er ook echt een luguber gevoel bijā¦
Ook een tijd lang hoorde ik steeds iemand tegen de muur aan krabben? Zodra ik op bed lag begon het. Iedere avond weer. Alsof iemand met zn nagels over mijn behang ging. En het vreemde was nog dat zodra mijn vriend bij mij sliep dat er dan geen geluid te horen was. Ik kon het ook nooit aan mijn huisgenoten bewijzen, want iedere keer als ik er iemand bijgaande was het geluid weer gestopt. En zodra ik weer in bed lag begon het weer