Dit topic bestaat ook op het andere forum en ondanks dat ik er de kriebels van krijg, vind ik het ook enorm interessant om hier verhalen over te lezen.
Hebben jullie wel eens een onverklaarbare / bovennatuurlijke / mysterieuze gebeurtenis meegemaakt?
Dit zijn mijn verhalen:
Ik heb best vaak dat ik iemand niet helemaal ‘vertrouw’ zonder een duidelijke reden. Dan zeg ik tegen mezelf dat ik normaal moet doen, dat diegene niets misdaan heeft enz., maar uiteindelijk doet diegene dan altijd iets waardoor blijkt dat mijn voorgevoel juist was (een belofte niet nakomen, iemand anders slecht behandelen, manipuleren, …). Nu vertrouw ik dus meer op mijn voelsprieten
Ik heb ook een fucking eng verhaal van toen ik kind was. We (mijn broertje, zus en ik) logeerden eens een vakantie bij mijn grootouders. Ik was een jaar of 8 denk ik. Ik sliep in een laag veldbed dat voor een keukentafel stond in de logeerkamer. Op een ochtend werd ik tegen het ochtendgloren wakker en ik lag op mijn buik, handen onder mijn kussen, die hingen dus uit het bed (over het hoofdeinde). Op een gegeven moment voel ik dus heel duidelijk dat een onbekende hand mijn hand vastneemt, alsof er iemand onder die keukentafel zat en mijn handje schudde.
Ik was verstijfd van angst en kon niet eens mijn zus wakker maken die naast mij lag te slapen. Ik weet nog steeds niet of het nu een soort van lucide nachtmerrie was, of dat mijn hand ongevoelig was geworden doordat ik erop had gelegen, of nog iets anders. Ik typ dit ongeveer vijftien jaar later nog steeds met trillende vingers