Iemand deze van de Lidl toevallig geprobeerd? Ik durfde het niet aan, ben bang dat het één grote zompige zooi wordt
Precies de reden waarom ik hem heb laten liggen haha. Beter zelf maken denk ik.
Ken het niet, maar lijkt me inderdaad iets wat veel lekkerder (en best makkelijk) is als je het zelf maakt.
Wel benieuwd naar deze. Heb ooit een Koreaanse versie op paar jaar terug die viel wel tegen.
Edit; ga ook stuk om die omschrijving trouwens. Iemand trek in knapperige tarweringen met rijstschijven?
Zoveel leuke dingen zie ik hier altijd gedeeld worden van de jumbo, maar ik heb echt een saaie jumbo in de buurt. Die hebben dit soort dingen nooit.
Misschien even een mailtje sturen naar je Jumbo! Ze zeggen alles binnen 2 weken in de winkel te kunnen hebben
Niet helemaal waar trouwens. Ik had laatst iets aangevraagd maar gaan ze niet in het assortiment nemen bij mijn Jumbo.
Ondertussen heeft de enige Jumbo in deze gemeente, die het wel had, het ook uit het assortiment gehaald dus ben echt een beetje sad.
Ik heb deze wel eens eerder gehad, paar jaar geleden of zo. En voor hoever ik me kan herinneren zit alles er los bij.
Dus dat je het zelf nog moet samenstellen, niet dat het bevroren is met kaas etc er op.
Maar kan zijn dat ik het mis heb
Edit: kan me ook niet herinneren of ik t nou lekker vond of niet. Maar dat is op zich al niet echt een goed teken natuurlijk.
Thanks, ik laat het wel aan me voorbij gaan
Ik had de tex mex versie hier laatst van, de friet en toppings zitten los van elkaar. En ik vond de frietjes best knapperig worden. Wel in de oven en niet in de magnetron tho!
Ja die is lekker, of iig de niet organic. Zie dat er nu alleen deze bij de appie zijn en lime als nieuwe smaak. Na m’n vakantie meteen halen en lekker mee sodastreamen
Ik combineer ze graag: Beetje elderflower, beetje lime, beetje appelsap, rest (bubbeltjes)water. Echt heerlijk!
Was het niet altijd al organic maar valt het nu gewoon meer op door de afwijkende kleur van dat woord?
Dit is geloof ik het oude etiket. Die stond in mijn Appie ernaast. Die heb ik gekocht.
Verrek!
Die lime is wel nieuwe smaak dan, dat was eerst framboos nog iets
Oh ik zie nu dat er bij die lime geen organic of bio staat. Hmm Nou ja, het is in ieder geval heel lekker haha. Ik zag dat ze bij de AH to go op het station nu ook blikjes hiervan verkopen. Die is wel minder scherp vind ik. Jammer.
Klinkt lekker! Is dit dan een soort siroop?
Ja! Het is een soort ranja, maar dan niet zoet zoals normaal maar juist een beetje pittig. Met bruiswater is het net gemberbier.