Continuing the discussion from Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1) - #5134 door Foucher.
Previous discussions:
Continuing the discussion from Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1) - #5134 door Foucher.
Previous discussions:
Even mezelf citeren
@Foucher ja het is gewoon dunne ijskoffie. Melkstructuur zeg maar, dus geen lekkere slush ofzo
Vanavond de nieuwe cola’s van de jumbo proeven! Hopelijk is de strawberry & cream lekkerder dan de marshmallow
Ja melk met ern zoet koffie smaakje
Deze vond ik best lekker! Smaakt een beetje naar van die grote lollies die jenin zo’n wc pot moest “dippen” kent iemand die nog?
Die dany smaakt gewoon naar chocoladevla helaas
Weet iemand hoe die Yesper’s met chocolade smaakt?
En of er ergens in de supermarkt nog amandelpasta is? Die bij de appie is er uit☹
Deze niet (dus ben benieuwd!) maar wel de zakjes instant ijskoffie van jumbo eigen merk. Die vond ik erg lekker, precies zoals voor mij ijskoffie moet smaken!
Nou ik ben de cola koffie ook nog steeds niet tegengekomen haha.
Zou dit dan eindelijk de frikandel zijn waar we allemaal op zaten te wachten?
Deze is er toch al best lang? Ze smaken iig naar die Colombian hazelnut oppo, met melk chocolade met nootjes eromheen. Wel okay, lekker als je van chocolade ijs houdt haha
Ik weiger deze te kopen omdat er maar drie in de doos zitten
Oh ik kende ze nog niet! Bij mijn appie en online hebben ze alleen vanille en salted caramel volgens mij
Ja en echt ontiegelijk duur zijn haha! Soms wel 30% in de aanbieding, bij deze prijzen tikt dat wel snel aan.
Heb je de nieuwe van de plus al geprobeerd?
Alsof je het over katten- of hondenvlees hebt
Fijne sojabrokjes in saus