Wat is nou dat prutje dat er op en naast ligt? Moet dat piccalily voorstellen?
Ik wil het niet weten
De fotograaf was vergeten z’n kotsbrokken op te ruimen.
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Iemand morgen naar de Jumbo voor kaashapjes?
Die kende ik ook nog niet! Hoe vond je ze?
En @Eyimfihlo niet nemen. De kaas smelt niet dus het is een soort van babybel structuur. Smaak was oké maar vulling niets.
Niets topt tot nu toe de Nacho bites van Mora.
Bedankt voor de waarschuwing
Ja die zag ik ook, dan die maar eens proberen.
Ohh wellicht smelt dat de kaas in deze toch meer!
Online besteld via Jumbo dus ik kan helaas niet zeggen welke filialen deze hebben.
Ik vind het wel oké. Op Instagram had ik bij iemand gelezen dat het vreselijk vies was, maar dat kan ik niet zeggen. Smaakt naar cola waarin Haagse hopjes hebben gelegen. Niet vies. Maar ook niet bijzonder lekker (goed verhaal dit ). Vond het wel leuk om geprobeerd te hebben.
Ook online besteld.
Hier zit echt wel een flinke kokossmaak aan. Mij iets te zoet maar wel lekker voor een keertje.
Van de 2 vind ik die met koffiesmaak het best.
Ik proef die kokossmaak echt nooit. Al zo vaak gedronken maar het smaakt gewoon naar zoete cola zero/light. Beetje die oude cola light van AH basic.
de koffie cola en strawberry cream cola vind ik allebei wel lekker maar idd echt snoepjes smaak, iemand zei dat die strawberry cream cola naar chupa chups strawberry cream lollies in cola smaakt en daar ben ik het helemaal mee eens
Die moet ik nog proberen! Lijkt me wel interessant, dus die gaat op het lijstje.
Wat zonde dat je de kokossmaak niet proefde! Ik vond het juist best wel overheersend, alsof ik tijdens het drinken ook een Bounty aan het eten was.
Dit is best lekker, lekkerder dan de ijskoffies van Starbucks vind ik, maar het smaakt gewoon meer naar choco dus dat is ook
Voorkeur. Je kan ‘m ook opwarmen staat er, krijg je oldschool wiener melange denk ik.
Anyway ik zou het opnieuw kopen, maar het is natuurlijk alsnog gewoon supermarktkoffie met een smaakje, prima voor onderweg 7/10
Is het qua zoetheid vergelijkbaar met die van Douwe Egberts of is het echt nog zoeter?
Heeft iemand inside info over toevoegingen/vervangingen bij de plantaardige melk bij AH? Bij ons filiaal staat bij vrijwel elke soort dat ie uit het assortiment gaat.
Heb wel ff een paar pakken Oatly en Barista Cocos ingeslagen
Anders, minder die zoete melk smaak en sterker chocoladezoet
Deze ken ik!! Waren een paar jaar geleden volgens mij ook al een keer in de winkel. Ik vond ze meh. Ik heb nu echt een verslaving aan deze, maar die is ook niet echt nieuw meer.
oehhhh ik wil een review
Oh nee nog nooit gehad, maar ik ben heel benieuwd!
Ik vond hem niet zo heel lekker. Beetje weeïge smaak.