Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja die pit is heerlijk! Ook ideaal als je je een beetje gammel voelt/kater hebt

2 likes

Niet meer zo nieuw, maar deze zijn lekker! En echt fijn dat je ze vanuit de diepvries zo thuis kan afbakken. Smaakt het net zo lekker als bij de bakker :yum:

Ook niet zo nieuw meer, maar prima te doen! Wel milde salami smaak en structuur is meer boterhamworst. Maar de verwachting was zurig :see_no_evil:

Ze zijn allemaal heel erg lekker
En :cry: :cry: nog steeds niet bij mijn lidl :cry: :cry: Wanneer heb jij ze gekocht? Misschien ga ik morgenochtend wel weer

1 like

Deze waren vorige week in de actiefolder met de vegan en Glutenvrij week. Ik denk dat ze dus misschien al op zijn?

Ahhh yesss dit zijn echt mijn favoriete ijsjes ooit. Morgen ff inslaan

1 like

Okay judge me niet maar ik ben sinds dat die folder is uitgekomen echt elke dag naar de lidl geweest om die ijsjes te halen want ik vind ze zo lekker. Ik weet vrij zeker dat ze bij mijn lidl (nog) niet geleverd zijn

2 likes

ok morgenochtend weer naar de lidl!!!

2 likes

Weet iemand of er ook een app is om producten die jij niet (meer) hoeft of wat het toch net niet is aan te bieden aan een ander? Of misschien te ruilen? Ik heb wel wat gezien maar dat werkte alleen voor zuid Nederland of de randstad :thinking:

Ik had ‘m al een tijdje geleden gekocht, maar vandaag pas geprobeerd: La Morena Jalapeno mayo. Echt zonde van je geld, heeft niks met jalapeño dan wel mayo te maken. Flauwe saus. Haast eerder komkommer vibes dan jalapeño, wat op zich knap is gezien er geen komkommer in zit. Dus lekker skippen. Ik heb nu ook weinig hoop voor de Chipotle variant die ik nog moet proberen.

1 like

Je zou Olio kunnen proberen.

1 like

Hier in de buurt nemen ze helaas geen aangebroken producten :pensive:

1 like

Ga ik nog eens weer proberen :blush:, voorheen nooit in de buurt…

1 like

Bij de Jumbo:

9 likes

Dit verkochten ze toch al? Ik heb die roze wel eens zien staan en ik geloof ook wat andere smaken. Twijfel steeds om het proberen omdat ik het best duur vind voor saus.

Hè dat is een tegenvaller. De chipotle mayo vind ik wel heel lekker!

Godverdomme weer niks. Wel deze meegenomen, waren nieuw voor mij:

Was er ook in ananas en aardbei

3 likes

Ik heb dit weleens aangeboden op de lokale minima Facebook groep, er was dan bijvoorbeeld een pak pasta/rijst al open en dit duidelijk aangegeven en het werd gelijk opgehaald, misschien is dit een optie?

1 like

Vanavond proberen, zag ook iets met appeltaart.

17 likes

Omg deze ziet er heel goed uit! Bij welke supermarkt heb je deze gevonden?

1 like

Jumbo :ok_hand:t2:

2 likes