Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nee helaas niet🙈

image

sowieso is birthday cake geen smaak wat mij betreft (cake en sprinkles, come onnnn), maar dit smaakt idd precies gewoon naar fudge

4 likes

Dacht even dat het misschien wel noga met fudge was. Dat klinkt ook niet al te lekker, maar wel beter dan dit.

Nooit genoeg kaas in je leven. Heb ze gekocht dus review volgt.

33 likes

Tag mij in je review

2 likes

Gelatine :unamused:

Deze waren echt lekker! Wel iets pittiger dan een gewone frikandel

4 likes

Ik weet ff niet waar ik dit t beste kan posten maar dit wellicht de meest logische topic.
Ik eet nu voor t eerst de oven snackmix van Kwekkeboom, dat merk heeft t imago van
“De beste frituursnacks” op een of andere manier, of in ieder geval de kroketten.
Ten eerste zitten er maar 12 in tegenover 16 van mora of Beckers, maar ze zijn wel ruim 50 cent duurder en ten tweede smaakt het gewoon naar niks? Ze worden goed krokant en zijn niet vies, maar zo ontzettend smakeloos. Die bitterballen konden net zo goed karton zijn.

3 likes

Ook maar een soort kroket van hun is lekker. De rest is idd smaakloos. Geef mij maar Becker

1 like

Deze waren echt heerlijk goede dikke chocolaag ook, beter dan Gü :yum:

3 likes

https://www.ad.nl/koken-en-eten/dit-is-de-lekkerste-cornetto-en-het-is-niet-de-originele-versie~a6f36211/

Ik zag dit artikel voor ik boodschappen ging doen en was daardoor nieuwsgierig naar de cornetto’s van AH.

Ze zijn inderdaad lekkerder dan de echte! Koekje is is krokant, ijs is lekker en het puntje is goedgevuld. Ben nu ook nieuwsgierig naar die van de Jumbo. Ga die denk ik hierna proberen.

12 likes

Dit zijn mijn favoriete!

3 likes

Bij mijn Lidl hadden ze deze niet :sob:

1 like

Misschien toch een verschil per regio🤔

2 likes

Thanks voor de tip! Die van Gü is het enige toetje waar m’n vriend om geeft, chill dat er een betaalbaar alternatief is :partying_face:

2 likes

Ik merk bij mijn lidl dat producten soms een week later aankomen oid. Misschien komen ze bij jou ook nog?

2 likes

Jaa precies ik eet ook nooit toetjes behalve cheesecake maar vind Gü en toblerone echt te duur :see_no_evil: nu nog bij Lidl in standaard assortiment. Net als die van delicieux :heart_eyes:

Is dit nieuw? Vast niet maar wel voor mij. Vanavond in de test :yum:

8 likes

Goed dat je het zegt! Ga binnenkort nog eens kijken of ze hem deze week wel hebben

1 like

Niet nieuw, wel nieuwe verpakking. Ben benieuwd :blush:

1 like