Mommybloggerstopic #8


Indirect, maar toch

12 likes

Ik snap dat het om de algehele beschrijving van de persoon gaat maar Patagonia is wel een van de meer duurzame en etisch verantwoorde merken dus vind het jammer als mensen daar op haten!

14 likes

Ja Patagonia vindt het juist a relax als mensen het als trend shirt gebruiken! ze adverteren ook nauwelijks met betaalde advertenties (plaatjes) veel organisch en willen liever niet dat mensen 2 jassen kopen.

2 likes

Jeetje, nou durf ik mn Patagonia-fleece niet meer aan te doen :unamused:

1 like

Sorry maar wtf?! Kwam dit tegen op verkenpagina. Ze heeft nog veel meer van dit soort idiote foto’s. Ken haar helemaal niet maar echt wtf mens

1 like

Gelukkig was ze nog niet te moe om die idiote tekst op het bord te pinnen.

49 likes

Omg deze reactie ook #cringe

17 likes

Jeetje wat ongelofelijk kinderenachtig om dit soort grappen te maken over een kind dat nieuwsgierig is naar zijn geslachtsdeel (wat volkomen normaal is). Laten we vooral lekker giechelig gaan doen daarover. Bah. Wie is dit mens eigenlijk?

50 likes

Ohja kreeg haar ook, gelijk geblokt zodat ze niet meer langs komt bij mij. Zo ergerlijk. Ga lekker jezelf voor schut zetten ipv je kind

7 likes

Normaal gesproken alleen een mee-lezer, maar zag dit voorbij komen en wilde dit graag met jullie delen:

Mooi moment om Sanny te nomineren :joy:

40 likes

Omdenk experiment: beeld je het volgende even in.

  1. een vader die post dat zijn dochtertje zegt dat haar X op een Y lijkt.

  2. Dan een insta foto met bord maakt.

  3. En dat er dan mannen op reageren die zeggen: “haha, haar X moet groeien tot een lekkere Z”

Fucking weird huh?

42 likes

Haha ja mijn eerste reactie is ook Ja maar Patagonia…

3 likes

Wat een rare post van die moeder. M’n dochter vraagt ook soms zulke dingen, maar ik zou haar het eerder goed uitleggen ipv populariteit willen behalen op Instagram. Beetje kaliber poepluiers online zetten dit.

11 likes

Mijn god ik ging even op haar insta kijken.
Die foto met die spaghetti is ook om te janken.
In scene gezet much???

:woman_facepalming:t3:

2 likes


Toch jammer

2 likes

De enige keer wanneer instagram iets verwijdert is als er een vrouwentepel te zien is. Dit soort dingen moet natuurlijk gewoon kunnen :ok_hand:

11 likes

Ik was me dus aan het afvragen wat “de mimeeder” betekende maar realiseer me nu net dat ze zeker demi heet

4 likes

9 likes

Kelly krijgt een meisje

3 likes

haha als je het een spoiler wilt houden kun je ‘weer’ ook wel verbergen :wink:

58 likes