Mommybloggerstopic #8

Hoi, dit ben ik! :sweat_smile: In de DM is ze niet ingegaan op mijn kritische noten. Ik stoor me zelf vooral aan de houding van de influencers. Nog niet eens zozeer aan de houding van Anouk


In plaats van de oproep op Instagram, waarbij je niet weet wat je in huis haalt (ex-partners zouden zich voor kunnen doen als), zou Anouk ook contact kunnen zoeken met vrouwenopvangen in Nederland. Veel betrouwbaarder en veiliger.

En inderdaad: onze vrouwenopvang zit al maanden héél erg vol.

29 likes

Jeetje en je bent niet per direct (gratis) mee gaan helpen??

1 like

Hahaha, nee
 Ik mag niet naar Curaçao, dus waarom zou ik? :joy:

Edit: grapje hÚ! Ik wil heel graag expertise delen, maar zoiets doe ik op vraag van mijn leidinggevende. Niet privé via Instagram.

10 likes

Ja maar dat doet het toch minder goed op de socials hĂš. En als je niet met wijd lachende mond en jaarclubshirtjes voor een opvang aan de andere kant van de wereld op de foto bent gegaan, ben je er dan wel echt geweest?

5 likes

Haha de arrogantie ook, iemand die daadwerkelijk hulpverlener is aansporen om ook haar bijdrage te doen :joy:

Edit: ja wat @grace zegt dus haha

6 likes

Je kunt altijd nog in de comments (dus publiekelijk en niet in dm) voorstellen dat de Roze Superhelden Brigade geld inzamelt voor bijv menstruatieproducten voor in de opvang, en zo nee, waarom niet?

7 likes

https://instagram.com/onpersoonlijkegroei?utm_medium=copy_link

7 likes

Oke???

13 likes

Ik kan niks zinnigs aan dit onderwerp toevoegen want er is al zoveel zinnigs gezegd, dus wil ik alleen toevoegen dat ik telkens lovegraceanus lees en ik zou hier graag een bordje voor op de wc van willen hebben

50 likes

Ik ben ook wel eens op Curaçao geweest en het is inderdaad een trieste bedoeling daar met al die hulpeloze straat dieren. Maar om dan inderdaad 3 ochtenden te knuffelen met puppy’s en te poseren op Instagram gaat dat probleem echt niet oplossen :joy: Misschien voelen zij zich hier beter door en kunnen ze weer lekker slapen vanavond. Want hey, goede daad verricht daar. Puppy’s geknuffeld en op Instagram verteld dat ze onze hulp nodig hebben! Chapeau meiden!

2 likes

Dit vind ik wel sneu zeg eindelijk zwanger na een traject en dan 2 baby’s zien met maar 1 hartje. Ik volg haar al best lang, denk al sinds het traject van haar eerste kindje dus vond dit wel heftig om te zien net. Zelf ooit een late miskraam gehad (14 weken dus al paar goede echo’s gehad met hartje) en zo’n echo zonder hart actie is echt verdrietig

2 likes

5 likes

Ik heb er over nagedacht wat me vooral stoort maar Anouk zegt het zelf al in een filmpje waarin ze oproept om de projecten te bezoeken als je op Curacao bent: “Ik weet zeker dat het je heel veel gaat brengen”. En dat is dus precies het probleem imo. Je gaat geen kwetsbare mensen of goede doelen bezoeken op je vakantie ‘omdat het je zoveel brengt’. Die mensen of organisaties zijn geen vermaak om jou een goed gevoel te geven.

68 likes

Aldus het White Savior Complex. Ze zouden daar zo dankbaar moeten zijn dat deze wereldwijven tijd hiervoor vrij hebben gemaakt. :sparkles:

12 likes

Ja, althans was te zien in hun serie. Dibbes hun hond woont nu bij haar vader.

1 like

Ik wacht nog steeds op een spin-off serie met Reggie.

7 likes

Mediacourant is gelukkig ook kritisch:

39 likes

Volgens mij had deelde ze Dibbes met een ex en ging de hond op en neer tussen 2 huizen. Ofzoiets

3 likes

‘Terwijl ze aan het slapen is met open mond’
Meiddd wat erg

2 likes

Beetje jammer!

4 likes