Mommybloggerstopic #8

Spoiler is overbodig als je “weer” zegt🤣

19 likes

Een een tepel van een kind mag dan weer wel. Sofinessetje doet het ook weer op haar profiel… ik rapporteer het elke keer. Zo zonde.

1 like

Mama van 4 meisjes

6 likes

Ik heb op haar post gereageerd en nu ligt het aan mij dat ik het verschil tussen echtheid en sarcasme niet zie. Vrouw, JIJ post dit hè. Jij zet je kind zo neer, ik niet.

Om de vraag maar te beantwoorden wat ik van het moederschap kut vind: dit soort moeders.

Oh nu zegt ze dat ik geen humor heb. Nee, niet ten koste van m’n kinderen. Tip van Flip om dat ook te proberen :grin:.

7 likes

🥲🥲🥲 al die reacties die het allemaal maar grappig vinden. (De petty likes op je bericht zijn van mij haha heb dr daarna geblokkeerd voordat insta denkt dat ik dit soort dingen wil zien)

Ik heb echt angst voor de basisschool als ik dit soort types echt niet meer kan ontwijken. (Grapje ik laat de au pair m’n kind wel ophalen)

3 likes

Als klasgenootjes dit later terug vinden ofzo, dan is dit echt pestmateriaal.

4 likes

Sanny deelt nu in een post dat ze wel HEEL VEEL bereikt hebben in 4 dagen. Zo zijn er onder andere 2 hondjes geadopteerd en hebben ze een koffer met medicatie en speelgoed langs gebracht. En allemaal mensen die naar Curaçao gaan die ook dingen meenemen voor de goede doelen. Het lijkt wel alsof ze zelf ook vond dat ze hun “vakantie” even goed moest verantwoorden…

:ok_hand:
Go Lois!

84 likes

Ik vind het wel fijn dat mensen die toch op vakantie gaan - en zich dus niet bewust waren van de situatie - spullen meenemen om aan goede doelen te geven (of geld doneren).

Die Lois heeft verder gelijk, maar zij weet denk ik ook wel dat zo’n reactie hetzelfde is als praten tegen een muur en vervolgens een reactie verwachten want deze (geprivilegieerde) vrouwen blijven altijd in hun eigen beperkte wereldje geloven, mede dankzij (oa deels) de volgers die deze bullshit in stand houden overigens.

6 likes

Ik walg al van Sanny sinds ze een paar jaar terug een nep zwangerschaps aankondiging deed, berichten van mensen waaronder ik zelf die daar kritisch op reageerden verwijderd werden, feedback krijgen is blijkbaar erg lastig.
Schone schijn met dr happy happy gezwets.

3 likes

Gadverdamme wat een walgelijk mens. Zo sneu om je kind zo te kakken te zetten.

3 likes

Jeeeeetje wat een kutinsta. Wat verdrietig als je moeder je zo te kakken zet. Wow. Ik heb op die post gereageerd maar zal ook wel geen humor hebben.

6 likes

Oh instagram heeft de foto verwijderd!!

15 likes

Oh dit is echt wel heel erg dom. Laten we het er op houden een week een peuter met buikgriep doet me niet goed :sweat_smile:

En de huismus noemt het nu ‘inspireren om tijdens je vakantie iets terug te geven’

3 likes

Staat er nog hoor? Ik denk dat je het niet ziet omdat je het gerapporteerd hebt?

1 like

Wow, die nep zwangerschapsaankondiging heb ik helemaal gemist destijds.
Hoew ik sommigen in het verleden nog wel inspirerend vond, moet ik nu zo hard cringen om deze mensen. Zoveel privilege in combinatie met oogkleppen is gewoon schadelijk.

3 likes

Ik ben zo trots op het feit dat ik maanden een titel van Lois heb gedragen :relieved::raised_hands:t3:
“arm schaap”. Omdat ik me afvroeg waarom mensen geen hoofdletters gebruiken en dat heerlijk in haar stories werd uitgemeten toen haha.
Maar ik sta nog altijd volledig achter wat ze zegt en doet :ok_hand:t2:!

3 likes

Yay!

1 like

Ja, maar die bewustwording kan ook gecreëerd worden vanuit Nederland door er op je feed aandacht aan te besteden. Zonder zelf daar in Curaçao te zitten. Ze heeft gewoon groot bereik.

4 likes