Mommybloggerstopic #8

De discussie wordt voortgezet vanaf Mommybloggerstopic #7 - #5360 door Ovenschaal.

Eerdere discussies:

4 likes

Hadden beter direct een Melania’tje kunnen doen

16 likes

Laat staan de toestemming inderdaad. :cry:

76 likes

‘Wereldwijven’
:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Gelukkig inmiddels al wat meer tegengeluid in de reacties. Echt hou op hoor. En ook dat ‘licht brengen’ doe even.

Dit gaat natuurlijk weer compleet genegeerd worden, of schaamteloos verwijderd.

3 likes

Ik snap niet hoe zoveel mensen zo naief kunnen zijn met hun “wat goed dat je dit doet!!”. Wat denken die mensen nou precies dat ze daar voor life altering dingen doen? Walgelijk.

4 likes

Is er nou al zo’n klets en koffie oid geweest? Ze gingen ‘s middags toch verslag doen?

1 like

Wil je graag kijken? Ik stel me een doffe ellende voor met een stel bevoorrechte blondines en brunettes met beachwaves haar die met tranen in de ogen door elkaar heen kirren hoe indrukwékkend en inspireeerend het allemaal wel niet was en dat hun volgers nu kunnen doneren.

14 likes

Half 9

5 likes

Wij, rijke Nederlandse blondines, gaan zelf volledig centraal staan en als enige het woord voeren in dit live fragment over een stichting die vast ook heel belangrijk is, en hebben het vooral over ons eigen gevoel hierbij

26 likes

Ja, ik kwel mezelf graag. Ik weet ook niet wat het is.

2 likes

Op wiens account is dit? Ik wil de reactie van Marketingvrouw graag liken

7 likes
3 likes

Lijkt me wel leuk om met een paar FFers een ‘react to’ video te maken.

8 likes

Dank! Sanny speciaal even gedeblokkeerd om wat kritische comments te liken, nu snel weer weg ermee haha

3 likes

Bijzonder ook dat ze per se op Curaçao naar Blijf Van Mijn Lijf gaan (er zijn er zo ontzettend veel in Nederland) en dat de Huismus zegt dat zij/wij hen kunnen helpen om expertise op te bouwen. Nee, schat. Dat bereik je alleen door uitwisseling van expertise tussen zulke organisaties onderling. đŸ„Č Dat weet ik, omdat ik er zelf werk. Zucht! :joy:

56 likes

Die huismuts is toch ook net terug van Curacao?

4 likes

Moet je voorstellen dat je daar wordt opgevangen, dan zit je toch niet te wachten op een stel influencers die langskomen om zichzelf beter te voelen?! Sorry ik vind het echt walgelijk. Ik vibreer hier heel laag op.

50 likes

Called it, behalve het blond dan

Ik citeer: ‘voor mij was het een event voor het leven’

7 likes

Die shirts. Kan. Toch. Niet.

doen me denken aan de matchy shirts die ik 100 jaar geleden met vriendinnen droeg op cherso maar goed

Zo gĂȘnant allemaal. De huismuts is sowieso al m’n bec maar die stories echt hou op. Die blikken terwijl ze ons vertelt wat WIJ kunnen doen. Oh mijn god bedankt moeder Theresa dat je daarheen bent gevlogen en ONS nu vanuit je luxe resort kunt vertellen hoe WIJ kunnen helpen!!

Ook best wel een giller dat iemand ze veel plezier wenst en Sanny gewoon reageert met bedankt :heart:. Veel plezier ja met je projectjes.

Denk dat Sanny tussen de cocktails door nog geen tijd heeft gehad om de kritische reacties te verwijderen :tropical_drink:

39 likes