Mommybloggerstopic #8

Al dat geld, als ze het doneren dan kan er een local zonder baan ingehuurd worden om knuffel te geven en licht te brengen.
Heeft ook weer iemand werk.
Maar nee dat staat natuurlijk niet goed op the gram met je blonde rotkop

4 likes

Ook huilen omdat haar haarkleur benoemd wordt “gebeurt m’n hele leven al” huilie huilie. Kan hier ZO slecht tegen. Zoals al een paar keer benoemd: die mensen hebben wel behoefte aan geld want daarmee kunnen ze een basis bouwen zoals huis, voedsel, opleiding en onafhankelijkheid. Maar nee, die knuffel gaat het verschil maken :rage:

6 likes

I cant
Die Sanny ook die zo hihaho ik heb m’n iPhone in de stront kapot laat vallen, waarschijnlijk besteld ze linea recta een nieuwe
En Rachel die zegt dat als je twee uurtjes over hebt op je vakantie je ook mee kan helpen die hokken schoonmaken

Ik moet hier nu echt niet meer naar kijken

13 likes

Thuis? In Amsterdam of het huis op ibiza?
Redelijke kans dat ze binnnen een week daar zitten om even bijnte komen van al die indrukken
 het doet toch wat met je he, wereldverbeteren!

1 like

Net helemaal bijgelezen
 eigenlijk is alles al gezegd. Maar ik moet net als anderen gewoon ook nog even iets zeggen omdat ik anders niet weet waar ik met mijn frustatie en agressie terecht kan


Man
 man
 man


Ik zou ze terug in.Nederland het liefst een bloementje willen sturen, of op schiphol opwachten met een boeketje om ze te bedanken met hun missie. Maar ik vermoed niet dat ze het sarcasme zullen snappen :frowning:

9 likes

Dezelfde Rachel die haar eigen hond heeft afgedankt aan haar vader?

19 likes

Echt? :anguished::angry:

1 like

Ik snap er he le maal niks van dat deze vrouw zoveel volgers heeft. Bij alles wat ik van haar zie en hoor verbaast het nmij steeds meer en meer.

4 likes

Ik werd ook pislink van die berichten. Ben niet de enige zo te lezen.
Waar zitten deze mensen met hun hoofd??? En dan die hielenlikkers van een volgers die het allemaal zo geweldig vinden wat ze doen :face_vomiting:

3 likes

Ik vind het ook niet te rijmen dat je in speciaal gemaakte roze (?) werkpakken daar gaat staan poetsen, trek gewoon een oude kloffie aan en koop zelf van dat geld voedselpakketten. En als je perse geen geld wil doneren, omdat je niet ( of zogenaamd wel) weet waar dat geld terecht komt, dan had je de reis- en verblijfskosten maar moeten stoppen in een maandsalaris voor een professional die daar een half jaar echt komt helpen. Ik wil denk ik echt niet weten om wat voor een bedrag dat dan zou gaan ( retourtje Curaçao, hotel, etentjes, drankjes, werkpakken, t-shirts).

29 likes

Schiphol FF meet incl spandoekken en applaus voor deze geweeeellllldige wereldverbeteraars?

25 likes

Vind het zo lastig te rijmen dat een gesponsorde girlstrip gecombineerd word met ff loeren bij die projecten/kwetsbare mensen. Ik wil graag geloven dat ze met hun bereik duurzame, goede dingen kunnen doen voor die projecten maar ik vrees met een #blessed en dankbaar en zoveelgeleerd hart naar huis en daar weer al die manifestatieshit verkopen.

5 likes

De ultieme congratulations for having me

29 likes

Haha maar echt
Zo fijn voor jullie dat wij er zijn :sparkling_heart:

2 likes

De genderreveal van Laviesanne op Instagram :grin:

6 likes

Die Anouk heeft uiteindelijk wel gereageerd op iemand.
Niet dat ik er veel wijzer van word. Ze wil laten zien dat er meer is dan vakantie? Maar toch ook motiveren om ernaar toe op vakantie te gaan?


1 like

Ook altijd dat verdere discussie dan in dm moet. O wee als de fans ze verbaal zien spartelen! Kritische vragen mogen alleen onzichtbaar.

9 likes

Het is alleen niet zo dat ze geld hebben gestoken in die trip dat anders naar die goede doelen had kunnen gaan, die hebben ze gekregen van corendon en dat resort in ruil voor reclame.
Maar met hun bereik hadden ze ws een flink bedrag kunnen inzamelen met goede pr, foto’s van schattige puppy’s en wat niet.

Roze overals (sic) waren dan cynisch genoeg in dat kader nog een zinvolle investering geweest. En dan hadden ze hun sponsors eindeloos meer lof kunnen toewuiven.
Hadden ze alsnog hun snoepreisje gehad. Zonder te worden afgezeken op een forum.

Maar dan hadden ze er energie in moeten steken en een plan moeten maken en een goede voorbereiding en al die nare werk-dingen.

Een gemiste kans voor alle partijen.

6 likes

Lol en dan aan het einde nog even iemand met daadwerkelijk verstand van zaken proberen te ronselen, alsof die niet druk genoeg is met mensen helpen

8 likes

Ook dĂĄt is Lovegraceandus!

15 likes