Ik vraag me oprecht af of die bubbel ooit zou knappen? Kan me het bijna niet voorstellen…
Nou ja misschien als je voor dat geld echt hele gave unieke dingen gaat doen, maar dit is gewoon een weekje op een strandbedje in de zon liggen. Volgens mij was het ook nog eens een last-minute extra vakantie. Echt een bizar bedrag.
Halve wereldreis of giga vakantie is een ander verhaal inderdaad, al zou ik wel 3x flauwvallen als ik daar 20.000 euro aan zou uitgeven (heb dat ook helemaal niet).
Weekje strand voor zo’n bedrag dan kan je het net zo goed door de plee spoelen
Misschien staat daar al 2 miljoen?
Anyway, money is wasted on the rich.
En dan om 2u snachts thuiskomen en dat je ouders je een kus komen geven want je hebt ze zo gemist na een week vakantie
Zijn ze niet 10 dagen geweest? En ook nog met de kerst, nog duurder.
Nouja, daar valt opzich toch niet zoveel van te vinden, ze zijn nou eenmaal heel close met elkaar. Vind het ergens wel iets moois hebben (moet er alleen zelf niet aan denken)
Oké, vind het wel bijzonder dat mensen haar een screenshot hebben gestuurd met de prijs. Alsof ze dat zelf niet weet? Ze geeft aan dat het deze week dubbel zo duur is ivm o&n. Ik zou willen dat ik het kan betalen en verwonder me ook over de prijs maar vind het gewoon gek haar daar een berichtje over te sturen?
Als ik om 2 uur s nachts thuis zou komen met 3 kids is een kus van m’n ouders wel het laatste waar ik zin in heb. Iedereen naar bed en slapen. Die komen de dag erna maar lekker langs
Ik denk dat zij een stuk minder hebben betaald dan de huidige prijzen. Dat zegt ze zelf ook en de prijzen voor bijvoorbeeld de week na O&N zijn op de site van Five veel lager dan voor deze week en de prijzen op Booking.
Vind het vooral bijzonder dat ze een story plaatst met uitleg en haar irritatie uit. Wel elke dag pronken met dure tasjes, jurkjes en je luxe vakantie, maar gaan huilen als mensen zich verwonderen over de prijs. Als je ervoor kiest om alles zo te showen op social media dan hoort dit er ook een beetje bij. Krijg bij haar altijd het gevoel dat ze vooral zelf heel erg wil laten zien dat zij alles zelf betalen en echt niks aan haar ouders te danken hebben.
Dit is ook gewoon raar. Als ik een dure tas gekocht heb hoef ik ook geen screenshot van anderen te ontvangen met daarop de prijs. Ja, danku, dat weet ik zelf ook wel .
Annic zou eind dit jaar terugkomen van sabbatical. Ik zie net dat haar Instagram account en website weg zijn… Ben benieuwd of ze nog terugkomt….
Denk het niet. Blijf het wel fascinerend vinden wat er daar gebeurd is. Zo ‘toevallig’ dat het na kritiek ineens klaar is met dat hele mamaworden en haar influencercarriere.
Jammer wel dat Linda nogsteeds die onzin testen verkoopt.
Was gister toevallig ook benieuwd met hoe het met haar ging. Vond alleen haar marktplaatsaccount en denk dat ze niet meer gaat vloggen aangezien de camera verkocht is…
En ergens ook knap dat ze na al die jaren vloggen, hoogte- en dieptepunten uit je persoonlijk leven delen, in de belangstelling staan (samenwerkingen met bedrijven als Manfield, boek uitgeven) in één klap praktisch (online) is verdwenen en nergens meer terug te vinden is. Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt als je nu navraag zou doen bij haar (voormalig?) manager.
Volgens mij is de site van mamaworden ook uit de lucht
Niemand heeft haar een screenshot gestuurd, ze leest hier gewoon mee. Joe Michelle!
@Mellow ik vermoed dat er geen bubbel is. Ik denk dat mommyinfluencers het vooral moeten hebben van hun zeer betrokken volgers en dat die volgers blijven meeleven & groeien met zo’n influencer. En volgens mij heeft zij ook wel andere inkomsten toch?
Net zoals foodgloss 🥲 mis haar zo
Ik denk dat ze zelf eerder erg geïrriteerd raakte van mensen die er vanuit gingen dat ze alles van haar ouders krijgen, lijkt mij ook wel erg irritant zulke aannames terwijl je zelf alles betaalt.
Dacht ik ook al! Dat wij iets te duur vinden betekend toch niets? Ze zullen het wel waard vinden