Mommybloggerstopic #8

Maar anders lopen haar meisjes een trauma op door alle maatregelen. Snap dat dan.

13 likes

Ja jemig je zou maar gewoon thuis moeten blijven in je comfortabele woning met een tv, speelgoed of als je er uit wil naar speeltuinen in de buurt, de natuur in of iets afhalen bij horeca in de buurt. Mensonterend man.

12 likes

Ik woon in Antwerpen, nog nooit heb ik het hier zo druk gezien. Snap dat het niet leuk is om in lockdown te zitten maar ik kan nu echt niet meer eventjes de Meir op omdat het zo druk is. Doe gewoon niet.

Maarja ook zonder lockdown doe gewoon niet, ook wij Belgen niet.

5 likes

Ja maar meanwhile in de albert heijn op zondag in de buurt van de Duitse grensā€¦ dat mag dan wel

2 likes

Grensmensen zijn uitzonderingen!!!

4 likes

Toen er in BE lockdown was, hoorde ik meer Belgen in de IKEA in Breda dan Nederlanders. Denk dat je dat toch altijd wel houdtā€¦

5 likes

Maar het is toch ongelooflijk dom in welke hoedanigheid er massatoerisme blijft bestaan. Alsof je doodgaat als je een weekend of twee weekenden niet naar de Ikea kunt. En dan op tv heel blij aankondiging ā€œja hier kun je nog alles heerlijkā€. Zou mij echt rot schamen als ik mezelf zo zou terugzien op tv.

25 likes

En voor de mensen die echt net verhuisd zijn: de IKEA doet aan afhalen Ć©n bezorgen dus je komt wel aan de producten die je nodig hebt

7 likes

Maar eigenlijk als ikea antwerpen dichtbij is dan ikea breda snap ik t welšŸ˜‚.
Maar goed ik woon in Belgiƫ en als er een vriendin uit NL langskomt denken ze ook pff weer Hollanders. Maar ik woon hier gewoon.

1 like

Ik weet dat vloggers veel verdienen maar soms vind ik het toch bizar om te beseffen. Zag net dat Michelle Bollen met haar gezin 10 dagen in Dubai is; zit ze in Five the Palm, dat kost iets van 2000e per nacht? zoiets volgens mij.

6 likes

Ik had even een weekje uitgerekend voor ons gezin (dezelfde samenstelling) 15.000 voor 8 nachten. :crazy_face:

5 likes

Vergeet de tickets en de rest er niet bij te tellen he. Koopje!

1 like

Ohja! Whoe!

6 likes

Omg zoveel geld is een vakantie toch nooit waard (voor 1 week). Of mā€™n referentiekader is gewoon sowieso anders

19 likes

Huuuh zou zij dan zo veel verdienen met haar instagram en dat bedrijf met haar broer? Volgens mij hebben haar ouders ook best wat geld, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zij het (deels) bekostigd hebben.

1 like

Huh heeft zij een bedrijf met haar broer? Ben er ook benieuwd naar want zoveel volgers heeft ze ook weer niet. Maar wel altijd superveel spon.

1 like

Ding dong ā‚¬2000 per nacht. En dan daar ook nog eten en doen :joy::joy::joy: vakantie van ā‚¬20.000 :+1:t2: Influencers laten het allemaal zien alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar voor het meeste volk natuurlijk nooit te betalen.

Misschien een mooie deal kunnen sluiten met de reisorganisatie? :rofl:

3 likes

Ik ben bij veel influencers, niet alleen Michelle, benieuwd hoe ze er over een paar jaar bij zitten als die bubbel een keer knapt. Dan ben je zulke luxe, kortingen en gratis dingen gewend.

6 likes

Bizar he? Ook niet mijn type vakantie hoor! We hebben 1 keer zoveel geld aan een vakantie uitgegeven maar toen hebben we een maand door West-Amerika gereisd.