Mommybloggerstopic #8

24 likes

Haha ja dat ben ik met je eens, ik legde het alleen uit :woman_shrugging:

3 likes

Hahahah ik koet hier zo hard on lachenšŸ¤£

2 likes

Maar dat open en bloot en willens en wetens op je insta met weet ik t hoeveel volgers posten is echt wel wat anders.

Ik begrijp heel goed dat het echt kak is als je 7 dagen + binnen moet blijven omdat je daadwerkelijk positief test op corona. En dat je dan even naar buiten sneaked en alles terwijl je niemand tegenkomt. Maar dat er nu een aantal mensen het opnemen voor een 1 of andere influencer die met dr gezin en positieve testen naar het bos gaat en daar blijkbaar vrolijk over post vind ik echt walgelijk.

13 likes

Sorry, maarā€¦ hartstikke leuk voor Pip natuurlijk dat ze een stukje mag ā€˜rijdenā€™, maar hoe kun je nou zo onverantwoord zijn als ouder? Lekker op de Zuid Afrikaanse wegen (oke vast rustig daar op dat moment, maar die locals kunnen heel idioot en vaak ook beschonken rijden)

Ik vind Daddyhox sowieso stom en typisch voorbeeld van ā€˜mijn vriendin was influencer en ik zag dat er geld te verdienen vielā€™, niks Hoxton meer aan ook

12 likes

Oh wow ik neem het totaal niet op voor die blogger. Geen idee zelf wie ze is.
Ik zei het meer algemeen over een persoon die alleen (!) een ommetje zou maken op een plek waar niemand anders is.

2 likes

Oh sorry ik reageerde vooral in mā€™n eerste alinea op jou. Ik snap best dat je ff naar buiten gaat als je niemand tegen komt maar ik vind dat je dat dan niet op je insta moet posten. En als jij of ik dat stiekem doen is dat echt wat anders dan een 1 of andere influencer met dr hele gezin.
Ik bedoelde iig niet jou persoonlijk dat je t wel of niet voor haar opnam.

3 likes

Maar Ras en Willem zijn gewoon van die hele coole en relaxte oudersā€¦ :nauseated_face:

4 likes

Ze hebben vast weer ā€œhele leuke herinneringen gemaakt!!!ā€

1 like

Dit doet toch iedere ouder wel een keer?
(Neeeee, neee wij niet want zij zijn verantwoordeliiijk)

3 likes

Ik deed het vroeger altijd op de schoot van mijn vader, leuke herinneringen aan

9 likes

Ja ik ook! Vond ik fantastisch

5 likes

Wij nooit gedaan. Snap het wel. Maar er is toch wel een verschil in het doen als anoniem iemand dan iemand die het op IG gooit. Daar wordt zoiets al snel gezien als ā€œwat stoer of wat leukā€ ā€œgaan we ook proberenā€.

3 likes

Ja natuurlijk heb ik dat wel eens gedaan, laatste stukje in de straat. Inderdaad hartstikke stoer als kind zijnde.

Ik vond het gewoon gek dat het op een zandweg ergens is, ze best hard rijden, hij in de gordel zit en dus duidelijk niet ff 5 meter is, en je het verkeer daar niet kent.

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij zaten wel eens bij mijn vader in de vrachtwagen op schoot :grimacing::flushed:

5 likes

Wij voor op de motor :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik ook in de vrachtwagen :see_no_evil: Heb ook wel eens mogen ā€œsturenā€. Maar was dan wel een stuk ouder dan Pip nu is

3 likes

Haha ja dat sturen was echt leuk. Zoā€™n enorm groot zwaar stuur!

6 likes

Kelly ā€œhet is maar een griepjeā€ Caresuh is lekker met t gezin aan het genieten in antwerpenā€¦ lekker bezig meit!

1 like

Terwijl Belgiƫ en Duitsland hebben opgeroepen dat Nederlanders niet meer welkom zijn. Ik snap al die gekken niet die dan toch over de grens gaan.

12 likes