Blij dat ze het zelf zegt haha. Naïef of gewoon asociaal, ik denk dat ze ‘t zelf wel in kan vullen
Ik vind het ook iedere keer zo opvallend hoe zij het voor elkaar krijgen een week voor een basisschoolvakantie 2 kinderen van school te halen voor vakantie.
Want sowieso dat deze vakantie al gepland was voor het bericht dat basisscholen eerder dicht zouden gaan.
Ze hebben (dacht ik) de vliegtickets verplaatst naar eerder, toen ze hoorde van die extra week. Zodat ze langer weg konden?
Oh ik wil echt niet diegene zijn die gaat gillen elke x als een vlogger iets doet dat tegen de maatregelen ingaat, maar demammavan zegt dat ze binnenkort uit quarantaine mogen omdat ze wel positief zijn maar zonder klachten, maar ik heb haarzelf echt 2 dagen terug ofzo nog hard horen hoesten? En haar man ook, al testte hij destijds negatief. Of geldt het dan ook gewoon… zelf nog niet meegemaakt dus weet niet precies hoe het zit, maar vind het iig heel vreemd… volgens mij is ook nog niet iedereen besmet geweest dus moeten die dan sws niet in quarantaine? (Edit: die worden ‘voor de zekerheid’ nog eens getest blijkbaar)
Om nog even op die 1e zin in te gaan: vind het ‘gewoon’ overschrijden van de regels toch net wat anders dan om dat met Corona/klachten te doen… maar misschien snap ik de regels verkeerd, kan het ook zijn
Maar weet dat haar intenties in ieder geval goed zijn. Altijd.
Ja ze had een post van RTL nieuws gepost. Daar stond in dat je na 3 dagen weer uit quarantaine mag als je geen klachten hebt. In de brief van de GGD staat (tenminste vorige week nog) dat dat geldt voor gevaccineerde mensen. Kinderen zijn natuurlijk (nog) niet gevaccineerd, voor hen is dat 5 dagen. Maar je mag dan ècht geen klachten hebben. Als je elkaar gewoon blijft zien, moet je je 5 dagen nadat de besmette persoon uit quarantaine mag laten testen. Tot die tijd moet je uiteraard in quarantaine blijven.
Wow ik had onder haar laatste instapost gecomment dat ze misschien in quarentaine moet blijven als haar halve gezin besmet is (ze gaan namelijk doodleuk naar buiten). Ze had het toen geliked en nu heeft ze me geblokt :’)
Dat kan volgens mij niet. Als je positief bent getest ben je niet in quarantaine maar in isolatie en dat moet je gewoon afmaken. Wel of geen klachten maakt niets uit voor hoe besmettelijk het is.
Quarantaine is preventief afzonderen als je in contact bent gekomen en (nog) niet positief bent getest.
Maar die twee woorden worden door heel veel mensen toch gewoon door elkaar gebruikt, ik wist het verschil eerlijk gezegd ook niet. En je isolatie duurt maximaal veertien dagen na de positieve test, maar volgens de Rijksoverheid mag je inderdaad als je nooit klachten hebt gehad na drie dagen uit isolatie als je gevaccineerd bent, en als je wel klachten hebt gehad zeven dagen na begin klachten + 24 uur klachtenvrij.
Ik heb geen idee of je zonder klachten minder besmettelijk bent, maar ik volg graag het advies van de overheid in dit geval, lijkt mij dat zij er wel over nagedacht hebben.
Van de huismuts snap ik t niet nee, maar Dubai is geel?
Huh ik zie het op de website inderdaad. Nouja, dan snap ik er niks meer van. Je kan het ook verspreiden als je asymptomatisch bent.
Een lockdown maar na 3 dagen en positief getest mag je weer overal heen, make it make sense
Heeft ze eindelijk het gedroomde gezinnetje waar ze zo naar verlangd heeft, dan is thuisblijven toch al meer dan fijn? Al zo vaak ook op vakantie geweest dit jaar maar nee hoor … hoppa toch effe naar het buitenland want we MOETEN er tussenuit. Vind het ergens schaamteloos en decadent gedrag naar anderen toe die zich zo braaf aan de corona regels houden maar das zeker weer een andere discussie?
Anouk Smulders ligt trouwens flink onder vuur. Eerst dat white savior tripje naar de Antillen en nu omdat ze zich opwierp als savior voor de Borsatootjes. Heeft ook echt een bord voor haar kop over wat je wel en niet kunt zeggen over een mogelijk slachtoffer van een zedendelict. Die wannabe BN’ers kunnen ze beter in een reservaat houden, kunnen ze lekker met elkaar borrelen en alles weglachen. Heerlijk!
Huh, ik zie de connectie niet zo tussen het gedroomde gezin hebben en wel/niet op vakantie (mogen) gaan
Haha ja die snap ik ook niet. Ik heb ook mijn gedroomde gezin maar zou ook wel heeeeel graag even op vakantie willen ( zelfs zonder mijn gedroomde gezin😬).
<reservaat>
In het Wylde Pad wellicht?
De connectie zit 'm in: wees eens tevreden met wat je hebt. Zeker in deze corona tijd. Natuurlijk is een vakantie heerlijk maar als je al tig keer weg bent geweest dit jaar, waarom dan die noodzaak om nu weer weg te moeten. Zal wel aan mij liggen maar ik vind het pure decadentie.
Hoe zij (Anouk Smulders) nu met de grond gelijk gemaakt wordt door van die types die op internet lekker anoniem hun gal spuwen gaat wel wat ver. Maar wel goed dat ze nu eens wat tegengas krijgt en uit die bubbel getrokken wordt van een groep vrouwen die elkaar alleen maar veren in de kont steken voor elke scheet die ze laten.
Sorry zure reactie, maar deel het hier dan ook niet als je het te privé vindt
Ja heel bijzonder… had de foto even opgezocht en op een kritische reactie reageert ze dat haar zoontje het vast niet erg zou vinden want hij is heel trots op zijn tekeningen…
Ik hebd e post niet gezien want geen idee om wie het gaat maar WTF, alsof je een pagina van hun dagboek online zet Ik snap echt niet dat je bij zoiets denkt ‘ja deze informatie is prima geschikt om te delen met de hele wereld’