Mommybloggerstopic #8

Offshorebranche kantoormedewerker hier👋 We worden met een sneltest getest voordat we offshore gaan. QR is nog steeds niet verplicht.

2 likes

*Insert Twents accent
Pas nou op met dat vuur! :fire: :oncoming_automobile: :fire:

7 likes

Haha nou gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde mensen knap vinden toch :smile: Vind hem wel ietsje te glad hoor, maar dus wel wat aantrekkelijker dan Djurre.

2 likes

Dat hele wappiegebeuren haalt elke vorm van aantrekkelijkheid wel weg.

58 likes

Ja dat ben ik wel met je eens haha

1 like

Heeft die “oplichtster” Marilyn nog uitleg gegeven over haar praktijken of is ze er weer mooi mee weggekomen?

3 likes

Denk dat laatste. Ze is er niet meer over begonnen.

4 likes

Ja die vind ik dus echt mega knap! Vind zijn tattoo op zijn arm oom mooi, die band

2 likes

Neee djurre en wil zijn wappies? :sob::sob::sob::sob::sob:

1 like

Joh de niet-wappie Nederlandse youtubers zijn in de minderheid

6 likes

Wil leek zo verstandig, zit ze thuis Its je boy jay ofzo te kijken of hoe komen ze dan bij die wappie ideeën…

Gewoon geinfluenced door spiri-wiri Tien natuurlijk, die is al veel langer op het alternatieve pad.

3 likes

:skull: hoe ben ik die maf vergeten

5 likes

Maar alleen als het geasfalteerd is, de natuur dat is leuk voor clout maar niet te dichtbij aub!

29 likes

Niet in haar geasfalteerde backyard zal maar zeggen.

4 likes

Ooh… infect me daddy!

6 likes

Huh

1 like

Whaha dirty talk 3.0 hoor :microbe:

7 likes

De mammavan met Corona en haar Corona gezin zijn ook echt continu buiten 🥲

2 likes

Wil die zegt dat ze achterloopt met een cadeautje of kerstkaart knutselen voor de meesters en juffen van de kinderen en dan maar ‘een mail gaat sturen met wat aardige woorden’ omdat ze hier zo erg niet op was voorbereid…

Is het dan echt zoveel moeite om zelf even een kerstkaartje te schrijven met een chocoladereep erbij ofzo? Het hoeven toch geen hele kunstwerken te zijn, maar een mail met aardige woorden vind ik dan wel weer erg karig :sweat_smile:

1 like