Ik vind haar juist altijd heel sterk overkomen, snap niet waar zij de energie vandaan haalt. Snap best na zoveel jaar vloggen dat je er op een gegeven moment geen zin meer in hebt. En als je dan qua inkomen deze keuze kan maken, waarom zou je dan niet stoppen met iets dat zo’n inbreuk is op je privacy
Wow echt? Terwijl hij een beroep heeft waarbij het me juist heeel verstandig lijkt om gevaccineerd te zijn.
Twee weken off shore hutjemutje op een booreiland zitten is vaccinatie toch wel de bare minimum
Ik denk dat ze vaak dit beeld naar buiten wenst te brengen, als sterk, bruisend van energie,… Als we allemaal iets geleerd hebben van sociale media weten we wel dat niet alles is zoals wij het te zien krijgen. Ik heb 3 zonen, ze zijn wel wat ouder dan Willemijn haar kinderen, maar hier is het soms complete chaos en dagen dat wij gewoon op de bank hangen en als ik naar haar vlogs kijk mis ik gewoon echtheid.
Ik kan ook verkeerd zijn natuurlijk, maar ik kreeg echt die indruk na haar IG stories over het sluiten van de scholen. Maar ik vind het persoonlijk ook wel beter dat ze stopt met vloggen, naar privacy (van de kinderen) toe, als je dan toch met Instagram meer kan verdienen, why not…
Volgens mij (gebaseerd op de mannen die ik ken die soortgelijk werk doen) gaan ze sowieso eerst een aantal dagen in quarantaine, al dan niet plus testen. Maar goed, dat neemt niet weg dat vaccineren een hele boel dingen zo veel makkelijker en veiliger zou maken.
Ik vind het echt ongemakkelijk, Huismuts op vakantie in Zuid-Afrika/Cape Town. Ze zitten in een wit landgoed, vakantie is georganiseerd door reisbureautje bestaande uit Nederlandse witte meiden, ze gaan naar witte cafés. Ik snap niet dat je die segregatie echt geen probleem vindt.
Niet zo snel oordelen misschien gaan ze nog wel stront scheppen in een dierenasiel
omg en vet handig als de scholen dicht zijn kan je een huisje boeken en zorgen zij voor de kinderen! Kan jij lekker werken en die kinderen elkaar daar aansteken!!!
Of praten met iemand die generaties lang racistisch is behandeld (en nog steeds) en daardoor nog steeds arm is en uren moet reizen om wc’s te schrobben van witte mensen, en dan zeggen dat dit verhaal je ZO HEEFT GEÏNSPIREERD om de witte eigenaar van het witte landgoed nog meer geld te geven
Precies, want met dat extra geld kan er nóg meer een verschil worden gemaakt!
nee, dat doet Cynthia nu voor ze
De Huismuts probeert een graantje mee te pikken van de basisschool sluiting volgende week. Je kan op het Wyldepad een huisje boeken voor minimaal 2 nachten met nannyservice voor je kids. En natuurlijk is het internet er supersnel.
Vertrouwt vast op z’n immuunsysteem want ben zooooo fit.
En goddelijk lekker, dat dan weer wel.
Laten we eerlijk zijn
Wie Djurre? Uhmmmm hij is van jou!
Haha eens, begrijp echt niet wat mensen hier in 'm zien Ik vind die vent van Michelle knapper, wel glad, maar wel knapper. Maar misschien moet ik nu linea recta naar het onpopulaire meningen topic
Oh die vind ik dus echt totaal niet knap haha
Waar zie jij dit? Zie het niet terug op insta
Nee dit is een hypothetische situatie met scenario’s, wat ze al op Curaçao gedaan hebben
Ik vind dat allebei van die Jeroens, maar goed. Ik hoef het er ook niet op te doen.
Jeroen, niet doen!