Als het meezit een paar uur slaap voor het weer een teringzooi is.
Ja ik had iedereen sws al gewaarschuwd in het biecht topic
Ja lijkt mij ook. Maar heb sowieso het idee dat het sinds het uit is met Serena niet echt bergopwaarts is gegaan met hem.
Holy shit. Ik zag jouw ava hier staan en dacht. Oh leuk kijken wat Karl te klagen heeft. Ineens complete hysterie. Wel gelachen tho.
Nou ik heb dus iets tegen vloggers die hun kinderen heel uitgebreid filmen maar ik was in een rabbithole beland van verder wel een toffe chick, alleen ook weer zo iemand die niet al teveel nadenkt over gevolgen van je kind online zetten.
Ze heeft veel abbo’s en in de comment sections maken mensen elkaar altijd helemaal af om niks
Iemand zegt bijvoorbeeld: jullie zijn top, je bent echt een goede moeder, maar ik zou niet teveel focussen op de levenslessen, geef haar vooral veel liefde.
Reacties
Dit is slechts een deel van de “discussie”
Gevolgd door dit
In het beste geval iemand die verstandelijk zeer beperkt is of niet goed met text to speech kan omgaan, in het minst gunstige geval… zo’n code ofzo waarmee mensen elkaar attenderen op bepaalde video’s met kinderen erin (zoiets bestond toch?) brrrr
Wat weet je daarvan? Vind het best heftig om dit te zeggen van iemand op afstand. Of kan je het goed vergelijken met hoe het pre-serena was, ten tijde van en nu?
Helemaal niks behalve zijn instagram posts. Hij plaatste daar sindsdien posts met ‘mijn leven is een puinhoop’, ‘aandenken aan deze kuttijden’. In augustus heeft ie gepost dat ie lang niks over zichzelf heeft gepost maar dat ie gelukkig is en het goed met hem gaat. In combinatie met de reacties maak ik eruit op dat dit ook weleens anders is geweest. Zie die post van augustus overigens nu pas dus mooi dat het inmiddels weer beter lijkt te gaan.
Ik zie nu die post van Serena waar het hier over gaat, maar ze zegt dat ze een paar maanden samen zijn.
Alleen maar fijn als de situatie goed is en ze gelukkig zijn samen als gezin, maar ik vind het echt wel heftig om dan meteen met zo’n foto met je kinderen erbij in een tijdschrift te gaan staan met zo’n persoonlijk verhaal? Zeker omdat die kinderen en haar ex ook ‘bekend’ zijn.
Ik vind het zo dom dat Willemijn zit te janken over scholen die dichtgaan. Ja trut, had een prik genomen.
Ik vond het sowieso al irritant dat mensen dan weer op social media een foto van hun melodramatische kop moeten posten met daaronder hun mening over het beleid. Alsof dat iets oplost.
Ik wist trouwens niet dat zij zich echt niet had laten vaccineren? Is dit een gok of heeft ze dit echt gezegd? Van Martine wist ik dat wel, die is daar verre van vaag over, maar bij Wil twijfelde ik.
Hahahahaha het erge is dat ik mezelf heb gejinxt met m’n post. Ze slaapt normaal prima en vannacht dus totaal niet eigen schuld
Ze had een keer iets gezegd waaruit dat wel bleek.
Tuurlijk lost het niks op, maar ik snap de wanhoop als er 3(!) dagen voor sluiting een aankondiging komt, waarvan twee weken geleden toen je ruim op tijd was om iedereen regeltijd te geven werd geroepen dat het nooit ging gebeuren.
Ja inderdaad en nu moeten ouders dus halsoverkop opvang gaan regelen dus waarschijnlijk toch weer opa’s en oma’s wat ook niet de bedoeling is
Dat was de vorige keren toch niet anders? Toen hoorden we het ook 3-4 dagen vantevoren. Even teruggezocht: 14 dec 2020 bericht dat per 16 dec de scholen dicht gingen… Ik vind het ook allemaal klote hoor, maar snap niet dat iedereen (/Willemijn in dit geval) nu verontwaardigd is omdat het zo kort vantevoren is en DenHaag weer allemaal kut is enzo
Zarayda gaat begin januari een podcast opnemen en er “bloedeerlijk” over vertellen… ik ben benieuwd. Ik denk dat het een hoop
Blabla wordt met veel Engelse termen er doorheen en weinig concreet wat er nu gebeurd is en wat ze ervan geleerd heeft, maar we zullen zien…
Het was niet anders, maar feit is dat het anders kan. Je kunt zo’n beslissing eind november/begin december nemen. Voorsorterend op het niet zien van stevige veranderingen na 3 weken maatregelen. Of in ieder geval niet begin december zeggen dat je de maatregel dit jaar écht niet gaat nemen.
Ik denk dat ze vooral tegen 3 weken samen met haar 3 jongens in huis niet ziet zitten, en niet zozeer het kerstfeestje in de klas wat de kinderen gaan missen. Ik weet natuurlijk ook niet wat de rol van Djurre gaat zijn gedurende die 3 weken, maar ze geeft mij vaker de indruk dat alles haar teveel is. Vandaar ook de keuze om te stoppen met vloggen. Je moet ook weten dat het nu “zwaarder valt” dan wanneer het bijvoorbeeld lente/zomer is, wanneer kinderen veel meer buiten spelen enzovoort.
Hier in Vlaanderen ligt de vaccinatiegraad zeer hoog, en toch gaan de (basis)scholen ook voor 3 weken dicht. Ben wel pro vaccinatie trouwens (heb van dichtbij gezien wat het virus kan aanrichten)
Djurre laat zich wel af en toe uit op insta. Hij is echt heel erg anti vaxx, kaliber Martine
Nou ja en Willemijn valt met sommige uitspraken ook door de mand. Zoals nu weer: een dansende Willemijn met haar kind in haar armen “hier heb je geen QR code voor nodig hihahoooo”