Mommybloggerstopic #8

Ze had het over de andere topics.

Hm ja sorry ik snap niet zo goed wat daar toch erg aan is. Scroll je toch lekker dooorrrr. Ik denk bij sommige posts ook wel blablablaa

Als je terug scrollt zie je dat mijn eerste reactie is dat ik nul oordeel heb over Willemijn. Dat is voor mij echt een Nmsvpe. Ik vind echt niks nada noppes van hoe zij haar huishouden, werkverdeling met man, zorgen voor haar kids heeft ingevuld.

Oh zeker niet aan mij, heb je gelijk in. Ik denk alleen: volgens mij gebeuren er veel naardere dingen in het leven dan dat iemand moeders ‘moekes’ noemt. Wat ik gewoon echt niet snap is dat hier een groep mensen uit het niks heel pissig wordt over Ă©Ă©n opmerking en het vervolgens ok vindt om echt nare verwensingen te doen (ik bedoel wtf is: ‘thank god’ onder dat iemand geen kinderen wil) en tegelijkertijd alle begrip wil. Tuurlijk wil je als niet-moeder niet lezen over de stront van iemands kids. Ik hoef al niet over mijn eigen poep te lezen. Tuurlijk denk je als iemand een vrij baggere beschrijving doet van het huishouden met drie kids aan hoe heerlijk het is dat jij die niet hebt. Als iemand daar een opmerking over maakt mag je wat mij betreft vanalles voelen en denken, maar deze reacties zijn in mijn ogen echt extreem overtroffen.

8 likes

Ik vind het goor om te lezen over vieze luiers en broodkruimels gemengd met hondenhaar. Dat maak ik kenbaar. Als je dat niet kan hebben, scroll dan lekker door.

3 likes

echt viva hier :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

62 likes

Ja ik gebruik dat woord ook voor bepaalde mannen of voor kinderloze mensen, moeke is gewoon een bepaald type mens en heeft niet per se te maken met of je kinderen hebt of niet.

6 likes

Dooddoener dit. Lijkt me wel dat iedereen dit kan bedenken.

4 likes

Staat op mijn moodboard voor mijn eigen

3 likes

Mannen?

Kan je een foto plaatsen van een man die je een moeke vindt? Ik heb geen beeld.

Edit; ik ben me trouwens hyperbewust van elke -dt die ik gebruik sinds @Lula gisteren vroeg of het verkeerd gebruiken van een -dt een nieuwe forumtrend is echt anxiety nu voor elk bericht.

7 likes

Als we op excursie gaan naar leidse rijn kan ik ze wel aanwijzen :grimacing:

11 likes

Die ‘‘thank god’’ komt dan wel anders over dan ik hem bedoel. Meer omdat hier het kinderloze leven altijd zo geweldig schijnt te zijn. Niet dat de wereld beter is omdat zij geen kinderen wil. Maar ik zie wel dat het niet zo handig gepost is.

1 like

Gewoon dagje in jumbo foodmarket gaan zitten. Ik word trouwens structureel de moeke van mijn vriendengroep genoemd en ben nu in crisis of ik daar meer van moet vinden :stuck_out_tongue:

4 likes

Mocht iemand zich afvragen waar ik ben, ik probeer mijn planten nog altijd te kalmeren na de heftige persoonlijk aanval van @Coco.

28 likes

Hahaha m’n broer woont tegenwoordig in die buurt ergens nog wat verder en ik heb nog nooit van m’n leven zoveel kinderen gezien, echt overal kinderen!

Wel -biecht- best leuk gedaan daar hoor, het zag er allemaal best gezellig uit en iedereen leek echt zo blakend gelukkig gezinsleven te hebben.

4 likes

Ik wist niet eens dat je planten had. Buiten dat je admin bent en een hekel hebt aan kinderen weet ik niets over jou.

2 likes

Waarom is hier iedereen persoonlijk op zn ziel getrapt? Als iemand zoiets zegt en het bevalt je niet trek je toch je schouders op en ga je door met je leven. Je weet zelf toch wel of je wel of geen moeke bent of anwb koppel of whatever. Echt geef daar dan toch geen fuck om, dat maakt het leven een stuk makkelijker hoor.

9 likes

Haallloooo het is de maand december, allemaal even rustaaagh

:dove: Vrede op aarde mensen!1!1! :dove:

3 likes

Vroeg ik me inderdaad af. Jammer dat je verder dan geen reactie geeft op andere berichten.

6 likes

HOE NOEM JE MIJ

7 likes

Ik was even aan het twijfelen in welk topic ik zat, maar is het niet heel logisch dat er in het mommybloggerstopic juíst mama’s praten? En dat het ook weleens over eigen situaties gaat nav de vlog(s)? Begrijp niet zo goed dat er juist in zo’n topic nu afgegeven wordt op moeders en het kinderloze bestaan de hemel in wordt geprezen.

41 likes