Mommybloggerstopic #8

Nou, jij duikt ook altijd overal bovenop waar het over kinderen gaat. Of moet je alleen even laten weten dat het dat onderwerp buiten het zwanger/kind gedeelte niet gewaardeerd word? Of is het alleen even je haat uitspuiten of weer even laten zien dat je echt een pick me girl bent.

20 likes

:skull::joy:

6 likes

Laat je niet zo kennen joh, het is maar waar je je druk om maakt. ā€œHaat uitspuienā€ hahaha het was gewoon een flauw grapje

5 likes

Jij mag maar alles roepen hier, je like-brigade staat toch wel weer klaar. Ongelofelijk triest :rofl:

12 likes

Als je van iedere gelegenheid gebruik maakt om zo een soort opmerking te maken zit er vast een kern van waarheid in.

1 like

Vroeger dacht ik dat ik een enorme hekel had aan kinderen, nu realiseer ik me dat ik een net zo grote hekel heb aan ouders.

Dit geeft precies aan waarom.

36 likes

Aangesproken? Nee, persoonlijk boeit het mij niet zo of iemand op een forum iets vindt. Zou wat zijn. Ik vind bepaalde terugkomende dingen zo langzamerhand wel bloedirritant worden, is wat anders. En als je zelf petty likes uitdeelt zodra het over kinderen gaat vind ik het wel grappig dat je het zelf even gaat benoemen als je ze ook krijgt, maar goed.

5 likes

Ik vind het ā€˜grapjeā€™ flink onder de gordel als je admin bent, maar ja ik heb dan ook een kind waar ik geen spijt van heb dus zal vast daaraan liggen

13 likes

Ik heb ook een hekel aan bitches.

2 likes

Of waarom je er Ć¼berhaupt naar zou willen kijkenā€¦ ik kijk nog liever naar drogende verf dan naar wilentien (of Ć¼berhaupt een vlog maar dat terzijde, ik ben hier echt alleen om te zeiken op alles :woman_shrugging:)

17 likes

Misschien kunnen we een extensie installeren dat elke keer als iemand ā€˜kindā€™ typt het ā€˜hondā€™ wordt.

14 likes

Of plant :herb::seedling:

5 likes

Als er iets nog suffer is dan moeder zijn, dan zijn het wel planten.

5 likes

onder de gordel :joy:

2 likes

Waarom escaleert het zo uit de hand? Het was alleen ā€˜ha ha juiste keus geen kinderenā€™ en dan is het meteen ā€˜Thank God dat jij geen kinderen hebtā€™ en door blijven gaan?

Je kan ook gewoon denken Boeie wat jij vindt ik vind mn kind leuk doei

70 likes

Ik heb dus van de week een training in metacommunicatie gevolgd. Even een interventie. Is iedereen hier nu volledig fired up omdat het niet leuk is om te horen dat je ook geen kinderen kunt willen en dan blij kan zijn dat je huis geen troep is? Want ik snap echt ff niet wat hier gebeurt?

@Zemraluani great minds

44 likes

Ik zit met open mond te lezen ook :joy:

8 likes

Ohja even vergeten er mag alleen zo minderwaardig tegen moekes gedaan worden, sorry!!!

1 like

Maar waarom ben je zo Fired up? Je bent inmiddels 9 berichten diep aan het ingaan op 1 bericht van iemand die een redelijk luchtige opmerking maakt over een schoon huis hebben want geen kinderen.

6 likes

Haha wat? Het kan toch gewoon naast elkaar bestaan. Mensen die blij zijn met hun leven zonder kinderen en mensen die blij zijn met hun leven met kinderen. Ik snap niet dat men zich zo aangevallen voelt door een grapje.

4 likes