Mommybloggerstopic #8

Ja lekker grafisch dit :sweat_smile:

Mijn punt is dat er veel mensen die het zo zwaar hebben, vaak ook willen dat het als die kinderen naar bed zijn het ook weer spic en span is. Ja, dan is het zwaar, dat snap ik ook wel. Bij ons thuis lag er ‘s ochtends regelmatig nog speelgoed op de grond. Boeie, ga je echt niet dood aan. Accepteer als je kinderen hebt dat het niet altijd meer zo netjes is of stop met zeuren.

31 likes

Exact dit. Mn kinderen gaan niet dood als ik een dag niet heb gestofzuigd hoor. Heb soms gewoon geen zin, ben geen huishoudster.

19 likes

Dit zal ook niet het geval zijn bij iedereen denk ik? Maar met een hond kan ik het me wel voorstellen (die uithaart enzo).

2 likes

Sommige mensen hechten gewoon veel waarde aan een schoon huis. Mag je dan nooit meer zeggen dat het af en toe pittig om alles voor elkaar te krijgen?

@Sproetjes Is ook wel een beetje overdreven, maar ik vind zelf wel dat het erg snel gaat als je niets doet. Ik probeer het altijd maar zoveel mogelijk bij te houden want alleen al van het idee dat het zo ranzig is krijg ik hartkloppingen :laughing:

2 likes

Zelfs met kind heb ik nu spijt

10 likes

afbeelding

1 like

Oh ja was ff vergeten dat je overal over mag klagen hier maar zodra het woord kind in een bericht staat kun je maar beter je mond houden.

9 likes

Oh jee, nu is het wachten op de petty :thumbsup: van de forummoekes :rofl: Ik heb er al een gekregen!!

12 likes

Je mag taggen hoor, wel weer grappig dat je ze zelf ook uitdeelt.

8 likes

Echt hé!

Want als je geen spijt hebt van je kinderen ben je gelijk een moeke.

4 likes

Oh wil jij geen kinderen???

7 likes

Thank god.

1 like

Planten maken geen rommel, stuk makkelijker is je leven dan!!!

6 likes

Hoef je gelijk nooit meer te klagen. Twee vliegen in een klap.

2 likes

Jullie hebben elkaar wel gevonden he @Coco @DonnieDarko

20 likes

Jezus wat laat jij jezelf weer kennen. ‘Moekes’, waarom?

30 likes

Ik snap echt niet waarom je zoveel zou willen vinden van hoe een andere vrouw haar huishouden doet.

Laten we allemaal even diep in en uit ademen

32 likes

Jij en @Lula ook he? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nou, het is wel weer duidelijk wie zich aangesproken voelen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja @DonnieDarko, @Calabasas is me bestie, zelfs MET KIND.

2 likes

Wat een coolmom moet zij zijn zeg. :joy:

4 likes