Mommybloggerstopic #8

Haha ik ook bepaald niet maar bedoel toch: ik ben minstens net zo wit, net zo Nederlands en net zo geschoold* als die vrouwen dus what’s their excuse?

(*om maar even wat te noemen ik heb nog met veel dingen geluk)

3 likes

Ze heeft vast geen kennis over de piramide van Maslow. Er is wel degelijk aangetoond dat als je onder andere je financiële situatie niet op orde hebt (onderste trede), het onmogelijk is om bijvoorbeeld te werken aan verwerking van de traumatische gebeurtenissen (combinaties van bovenste tredes).
Een knuffel of je verhaal kunnen doen, kan zeker op het moment zelf bijdragen aan ontspanning en emotieregulatie, maar daarnaast zullen altijd de zorgen blijven bestaan als deze niet worden aangepakt.

22 likes

Hoho.

Niet zomaar een knuffel. Iemand in de kracht zetten en licht brengen zodat ze geïnspireerd zijn zelf drie horeca zaken op te zetten met LoA (in werkelijkheid uit een rijk gezin komen en een rijke man hebben) en net zo te worden als deze inspirerende blondines :sparkles::dizzy:

19 likes

Sorry, hopelijk mag ik zelf ook ooit het licht ontvangen.

4 likes

:sob:

“JIJ kan dit OOK BEREIKEN als je het maar WILT”

6 likes

Nou als we dus op vakantie allemaal een “Hiv-kindje” of “mishandelde vrouw” knuffelen dan zullen zij weer stralen!! Dankzij ons!!! Is multifunctioneel zo’n reis, cocktails drinken én de wereld verbeteren kan gewoon tegelijk!!

20 likes

Was gister trouwens een reportage op de radio dat door Corona DE HELFT van de inwoners van Curaçao formeel werkloos is/afhankelijk zijn van onbetrouwbaar/onregelmatig inkomen.

Zo fucking toondoof. Modern kolonialisme, heb er echt geen andere woorden voor.

32 likes

waarschijnlijk voelen ze zich ook ongelofelijk goed over zichzelf :exploding_head: Ik kan er echt niet bij hoe weinig reflectief en inlevingsvermogen deze vrouwen hebben.

3 likes

Daar is het ze toch ook om te doen?
Ze geven echt geen klap om de mensen (of hondjes) daar hoor. Nu kunnen ze lekker ‘s avonds in hun luxe resort aan de cocktails met een enorm zelfvoldaan gevoel dat ze wereldverbeteraars zijn.

14 likes

Nou ja, give a man a fish and he feeds himself for one day. Give a woman at a blijf van mijn lijf huis a knuffel en ze heeft helemaal niks :heart:

49 likes

Man man man wat walgelijk dit alles. Hoe krijg je het uit je strot. En dan na die o zo licht brengende knuffel weer lekker terug naar je onbetaalbare resort. We care m’n reet. Van dat geld wat zij daar uit lopen te geven aan verblijf, vliegreis, crew kun je echt meerdere mensen een heel jaar onderhouden ofzo. Maar nee een knuffel en de aanwezigheid van deze ‘wereldwijven’ is voldoende joh…

Ik zou me de ogen uit m’n kop schamen man.

3 likes

OMG i feel you :heart::heart::heart:

2 likes

Ze hebben Jomanda onlangs gevonden in Canada, dus wie weet…

7 likes

Omg wat

Was onze Rasputina vermist?

4 likes

Ik wordt blij van alle furieuze reacties in dit topic :heart: Compenseert de waanzin van die vrouwen toch een beetje.

19 likes

Laat deze tuthola’s voortaan ook op knuffels en gesprekken leven. #jedoethettochwelgratis

4 likes

Jazekers. En Tineke de Nooij, of all people, ging haar opzoeken.

12 likes

En eenmaal thuis moeten ze vast echt even rustig bijkomen want ze hebben zoveel heftige dingen meegemaakt! Dat moet je wel verwerken allemaal. Poeh hee, dit was echt geen vakantie.

10 likes

Influencers werken zoooo hard onderschat het niet!! En ze doen het ook voor ons hè! Zo mooi :two_hearts:

8 likes

Even bijkomen op Ibiza :beach_umbrella:

16 likes