Mommybloggerstopic #8

Halloooo, het is allemaal roze en wit! Hoe kun je het missen?

3 likes

Neeeeeā€¦ De kekke roze We CaRe overallsā€¦ Ik moet echt kotsen.

10 likes

Haha oke 4 tinten roze wat wit en oranje, creme, zwart en bruin.

Snap hem nu volledig :joy:

3 likes

Ik doelde op de foto die ze in de avond maken.
Die schoolreisjes-outfits kan ik alleen heel hard om lachen :weary:

2 likes

Yes ik ook. Vond haar leuk om te volgen maar zo misplaatst dit.

1 like

Ik heb er gewoon geen woorden voorā€¦ in deze tijd van corona Ć©n klimaatissues naar de andere kant van de wereld vliegen om daar wat veren in je eigen reet te kunnen steken

16 likes

Zouden ze ook zichzelf verstoppen in het vliegtuig als ze terugkomen en dat hun familie dan niet weet of ze wel echt terug zijn :roll_eyes: dat hoort toch bij een schoolreisje?

15 likes


Met We CaRe er weer opgeborduurd. Allemaal in schoolreisjes uniform.

1 like

Het moet toch geweldig zijn om zoā€™n enorm bord voor je kop te hebben waardoor je daadwerkelijk gelooft dat je een soort moeder Theresa bent.

32 likes

En natuurlijk is ze een puppy aan het knuffelen. Zo een die toch wel geadopteerd wordt. Ga dan met de stinkende maar wel heel lieve oude hond op de foto die er al jaren zit šŸ¤·

Toch knap hoeveel je slecht kunt aanpakken bij een 3-daags reisje.

13 likes

Jup dit geloven ze echt, check maar de antwoorden van Iris op haar verhaal op instagramā€¦ Alleen maar verdedigen en benoemen hoeveel ze goed doen.

2 likes

Whahah ik ga helemaal stuk om die antwoorden van Iris waarom ze naar CuraƧao gaan: ā€œja Anouk heeft hier een thuis gehad en is hier getrouwdā€¦ā€
NOU EN?!

ā€œJe kan wel geld storten en niet weten in wat voor handen het komtā€, okĆ©ā€¦ maar ik moet dus wel ā‚¬ 20,- achter laten bij het uitchecken bij mijn hotel op CuraƧao zodat er voedselboxen van gekocht worden? Alsof ik dan weet wat er met mijn geld gebeurt?

19 likes

Het lijkt echt bijna een parodie. En hoe ontzettend ze zichzelf tegenspreken met dat geneuzel over hoe geld niks oplost. Schaamteloos.

9 likes

Zo wat is dit een dom wijf

Geen geld want ā€œze lichtte op na onze knuffels, na onze woorden, ze lachte op het eindeā€, daar kan ā€œgeen geldbedrag tegen opā€ na jarenlange mishandeling had ze echt liever die knuffel van volslagen onbekenden die haar daarna nooit meer zien.

Want wat wil deze vrouw in het leven? ā€œZe heeft een thuis nodig, wil op eigen benen staanā€, maar wat ze nodig heeft is absoluut geen geld want ā€œgeld geven is volgende week weer opā€. Ja, en die knuffel die is natuurlijk voor in de eeuwigheid.

Als ze deze vrouw hun individuele prijs (gesponsord) voor de trip zouden geven, hebben we het over ā‚¬5000 minstens schat ik. Een mooi investeer bedrag voor een woning huren voor deze vrouw zou je denken, of voor een opleiding beginnenā€¦ maar nee ze hebben nul vertrouwen in dat deze mensen zelf wijs met geld kunnen omgaan, dus krijgen ze een ochtendje een luisterend oor en een knuffel.

Sprakeloos. En deze vrouw is gewoon oud, niet alsof dit een naĆÆve net-twintiger is, ze is in de 40. Edit: Dit is dus die Iris Zijlstra

72 likes

Hooooeeeeeeeeee kunnen deze tuttebellen zo DOM zijn ik kan er gewoon niet bij :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

13 likes

Privilege

Is enorm rijk zo te zien, heeft een zo te zien oudere rijke man (ik weet niks over haar, ik heb haar zojuist pas ontdekt), dus dit is mijn inschatting.

3 likes

Ja okee maar kom op jij en ik zijn ook poepieprivileged en zeker als we naar de gemiddelde bevolking van CuraƧao kijken laat staan vrouwen in een blijf-van-mā€™n-lijfhuis maar wij hebben toch iets betere voelsprieten dan dit jaarclubreisje toch?

Ik word gewoon bijna agressief van al die bullshit die ik lees, kan het echt niet aan man aaaah

17 likes

Neeeeeeeeee!!!

Ik word hier ook echt heel, heel agressief van.

12 likes

Nouja ik ben niet ā€˜Fak yā€™all I got mineā€™-level rijk haha. Natuurlijk ook heel veel privilege, maar toch iets meer gedwongen met de voeten op de grond zeg maar.

2 likes

Het ergste is dat ik zo geloof dat die vrouwen echt oplichtte toen er een stichting langskwam omdat zij waarschijnlijk ergens de hoop hebben dat zoā€™n stichting ook daadwerkelijk iets voor ze gaat betekenen. De bummer komt pas als de we care vrouwtjes weer thuis zitten en de vrouwen in het blijf van mijn lijf huis beseffen dat ze nooit meer omkijken.

Die obsessie ook met hoe mensen aan wie je geld doneert hun geld besteden. Al maken ze het in een week op is dat nog altijd meer dan Ć©Ć©n knuffel.

Die Iris is trouwens gewoon rijk. Ging naar een hbo opleiding die 15k per jaar kost en stopte er nog mee ook om te gaan ondernemen.

43 likes