Mommybloggerstopic #8

Hoe bedoel je? Dat iedereen z’n kind dan ook gaat aanmelden?

2 likes

Hij gaat ook nog niet naar school he, dit is puur oriënteren op een basisschool. Ze zeggen ook helemaal niet dat hij daarheen gaat. En daarnaast delen ze alleen iets over het type school.

Leuk trouwens, champignons kweken met kinderen. Maar ik zou toch ook wel graag willen dat mijn kind met ict om leert gaan.

2 likes

Nouja het is een cadeau voor haar ouders, ik denk dat die wel weten wie bij wie hoort.

16 likes

Qua privacy bedoel ik. Ik las het alsof ze al vrij zeker zijn dat hij daar naar school gaat en ze zijn ook niet bepaald voorzichtig met vertellen en laten zien waar ze wonen. Maar oke, misschien overdrijf ik

Toverkaarten? Leg eens uit? Ik geloof dat ik iets heel interessants heb gemist.

3 likes

Dan kunnen ze ze eraf knippen mochten de relaties over gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Ze laat af en toe in haar story’s zien hoe ze van die kaarten trekt per dag met affirmaties of weet ik veel wat voor leuzen erop. Die dag dat ze er helemaal doorheen zat trok ze ‘toevallig’ twee kaarten met iets erop wat zooo toepasselijk was op de situatie.

Dat zijn gewoon van die kaarten, net als horoscopen.;

“ u trekt vandaag een onderbroek aan”

“ vandaag komt u een bekende tegen”

18 likes

Iemand de vlog van wilvantien gezien?
Ik zie op insta dat het blijkbaar haar laatste vlog is en ze gaat stoppen, heeft iemand al gekeken en die de reden wil delen? :grimacing: Geen zin om de hele vlog te kijken/zoeken naar dat stukje.

3 likes

Wilde er net over posten. Ze gaan stoppen met vloggen. Er komt de 27e alleen nog een vlog van Tien online en dan is het klaar. In de maand december komen er ook nog andere video’s online op maandag (er is nog maar 1 maandag buiten de maandag waarop de vlog van Tien komt maar ok). Daarna nemen ze twee maanden helemaal vrij dus komt er sowieso niks. Vervolgens zal er sporadisch een video online komen, maar geen vlog meer. Ze willen af van het stramien, daarmee wordt hun creativiteit ingeperkt. Benadrukken dat ze niet stoppen met YT maar dat ze het wel wat los willen laten. Ze voelen zich “schuldig” omdat ze weten dat veel mensen het houvast biedt maar voor hen is dit beter. In de twee maanden dat ze vrij zijn gaan ze aan hun bedrijf werken dus ze zijn niet helemaal vrij.

4 likes

Ik kijk de vlog van wil. Wat een vreemd stukje met die ad.
Martine zegt een relatiegeschenk te hebben voor haar en allemaal mooie worden en wil wordt emo en dan is het een ad.
Gegeven paard moet je niet in de bek kijken maar vind toch beetje gek

8 likes

Huh wat gaan ze dan doen, welke bedrijven bedoelen ze? Of gaan ze van hun insta spon leven, want verder is er niet echt iets toch?

Dat is bij hun echt altijd als ze kado’s aan elkaar geven, het is altijd spon :joy:
Goed plan dat ze stoppen met vloggen :clap:

6 likes

Wat zijn hun bedrijven? Ik volgde ze maar heel sporadisch en weet alleen dat ze mokken hebben verkocht en die biodanza-workshops gaven

5 likes

En die “bak” boeken

4 likes

Oh ja inderdaad, dat ook nog. Maar ik vraag me af wat voor soort ondernemer je dan bent volgens de KvK. Het is zo divers

2 likes

En hun zwangerschapsboek en dat “unlimited” denk ik?

@Vivre @Bill
Sorry ik bedoel bedrijf ipv bedrijven, heb het aangepast. Wat ze er exact mee bedoelen weet ik ook niet :sweat_smile:

1 like

Keek toch nooit meer naar die vlogs. Ik vind ze niet meer zo leuk zoals vroeger. Geloof ik gingen ze iets meer de business kant op en andere ondernemers coachen.

2 likes

Haha coachen is het nieuwe vloggen. Heb echt het idee dat super veel influencers dat tegenwoordig (tegen ziek hoge bedragen) doen.

8 likes

Vind t zo jammer, was alleen geabonneerd voor de vlogs van Willemijn…

6 likes