Mommybloggerstopic #8

“Dat je hier (zuid-afrika) nog echt het verschil kan maken” typte ze lopend door amsterdam op haar phone… terwijl ze drugsverslaafden, daklozen, misbruikte mensen, mensen met psychische problemen en allerlei anderen passeert…

Ja… je moet echt 12 uur vliegen om het verschil te maken meid…

24 likes

“Ik kom, ik kom”
“Nee nee je hartslag is nog niet boven de 120”

10 likes

Paar weken stress en dan een instorting, maar dan weer good to go! klinkt echt gezond!

47 likes

Vooruitzicht ZA doet vast ook goed :ok_hand:

3 likes

Wie stort er een week in van het organiseren van een kinderverjaardag?

21 likes

Als de beige slingers op zijn

42 likes

Dit soort dingen zeggen mijn ouders ook “lees je nog wel eens een boek”

3 likes

Zou ik ook doen haha, kwaad is toch al geschied. Zou het alleen naar familie sturen, niet op insta zetten.

4 likes

Ja gaan ze niet doodaan haha.

4 likes

@Jeanbaton5 je bericht is verwijderd. Kinderen mogen niet herkenbaar op het forum geplaatst worden.

2 likes

Mijn zusje was vroeger niet weg te slaan bij de hondenbrokken. Ze is ruim 15 cm langer geworden dan ik. Had ik ook maar wat vaker een handje brokken gejat. :roll_eyes:

Edit: Foute tag. Sorry!

8 likes

Ik kan hem nog zien, hij is alleen verborgen maar als ik erop klik zie ik het kindje nog.

4 likes

Dit doet mij denken aan mijn broertje die ooit de hele pilstrip van mijn moeder had op gesnoept. Toen dacht ik als puber ook van wat gaat dit doen met zijn lichaam :sweat_smile:

7 likes

Ik vind die familiefoto’s die Michelle Bollen voor haar ouders heeft laten maken echt niet mooi. Zo ontzettend flets al die grijze jeans met beige shirts tegen een beige achtergrond. Compositie vind ik ook niet goed. Terwijl ze zoveel mooie foto’s van haar en haar gezin heeft. Snap dan de keuze voor deze fotoshoot niet.

11 likes

Omg dit wakkert een herinnering aan, ik heb ooit een paar keer stiekem de pil van mijn moeder gepakt uit de medicijnkast (volgens mij gebruikte ze die voor vakanties ofzo) omdat ik had gehoord dat je er grotere borsten van kreeg (toen was ik 13 ofzo).

@Sundance vind vooral de blote voeten heel raar.

18 likes

Oh ik vond hem juist heel erg mooi, behalve de achtergrond. Lekker allemaal in die beige trend haha

2 likes

Ik begrijp echt niet waarom je de schoolkeuze van je kind zou bespreken met je (veel!) volgers op instagram. Zijn ze echt zo naïef?

Edit: over ik vrouw van jou heb ik het

2 likes

Ik begreep de compositie ook niet. Ze staat naast haar broer en schoonzus, haar eigen man staat naast schoonzus. Zo lijken schoonzus en man een stel en Michelle en broer. Heel onlogisch.

19 likes

Een paar maanden geleden zag ik wel op stories van een middelgrote Instagrammer dat ze op het Wylde pad waren geweest met hun gezin en dat het ze heel erg was tegengevallen. Moest daar toen stiekem wel om lachen.

5 likes

Ik vind die post eigenlijk niet zo raar? Het gaat ook helemaal niet over hun kind maar alleen over het type onderwijs en wat hun aanspreekt. Ik heb meer moeite met het delen van hoe het met het kind gaat op school/schoolprestaties of rapporten delen, dat gaat imo echt niemand iets aan buiten de ouders.

2 likes