Uit eigen ervaring weet ik dat dat bij ons eigen(voormalig) vakantiepark(je) wel zo werkte. Gasten die vanalles gepland hadden maar uiteindelijk alleen maar op het erf bleven omdat de kinderen het er zo leuk hadden. Maar dat is dan wel gericht op families. Denk dat een vriendengroep wel wat meer behoefte heeft aan entertainment in de omgeving.
En dan moet je ook nog tegen zoân âAfrikaanseâ stoel aankijken als je in dat huisje zit:
Overigens ook opvallend dat er op de website/insta van die stoelen steeds wordt gesmeten met termen als âhandmadeâ, âinheems houtâ en âonze artisansâ maar dat er helemaal nergens iets vermeld wordt over MVO of duurzaamheid (en dat die âartisansâ inderdaad compleet onzichtbaar zijn). âVan betekenis zijn voor de Zuid-Afrikaanse economieâ - ja, lekker lokaal hout wegkappen en beknibbelen op loonkosten bedoel je.
Maar ze hebben letterlijk alleen maar dit ene stoeltje in de collectie?!?!
Edit: voor wie geen zin heeft om op die insta te kijken:
Dwepen met duurzaamheid en arbeidsomstandigheden maar 0,0 transparantie over duurzaamheid en arbeidsomstandigheden â> 1+1=2
Die doen het waarschijnlijk toch minder lekker op social media. In tegenstelling tot de blonde dames zelf en rieten stoelen in minimalistische/bohemian inrichtingen.
Ik denk dat het een beetje een combinatie is. Voor veel mensen zou de omgeving prima zijn: mensen die bijvoorbeeld puur gaan voor de rust en bijvoorbeeld een stukje fietsen (wat daar prima kan) en he toke vinden om zelf te koken etc. maar dat past dan niet bij het type park waar je op terecht komt + de prijs daarvan.
Andersom: de mensen die naar zoân park gaan voor het type park willen ook meer te doen hebben in de omgeving. En dat past dan weer niet bij de locatie van dit park. Als het park gericht zou zijn op een ander doelgroep, is de plek op zich prima alleen de doelgroep past nu niet bij de omgeving.
Ik krijg het niet helemaal goed verwoord.
Ho maar nu is het wel helemaal in kerstsfeer nu⊠Elk huisje heeft een kersttak (zelfs boompje is teveel gezegd) en kerstster!
Ik denk dat de gemiddelde klant die zich aangetrokken voelt tot een vakantiehuisje waar het budget is opgegaan aan de borrelplank en de kussentjes op de bank (of instastories van de Huismuts die âstaat te draaienâ) niet super veel interesse heeft in een stukje fietsen.
Dat is wat ik bedoelde te zeggen. De locatie (waar je bijv. Kunt fietsen of wandelen) past niet bij de doelgroep die past bij het type park (en huisjes)
Ik wacht nog steeds tot er hier iemand komt meeposten die er een midweek geweest is en verteld hoe kut het was
Jij hebt nog nooit gefietst met pillen op? Best een beleving hoor!
Als je me ff spont wil ik het wel proberen.
@grace werd onredelijk boos toen ik een vriendinnenweekend voorstelde dus het onderwerp Wylde Pad wordt voortaan ontweken. Had graag een uitgebreide review gepostâŠ
Nee dat is calabasas een andere forumer.
Oke dan doe ik ook nog even mijn duit in het zakjeâŠ
Huismuts is aan het inpakken voor Africa. Niet Afrika, niet Zuid-Afrika, maar Africa
Meidd het is een land, geen continent. Doet me denken aan Amerikanen die altijd verwijzen naar Europe ipv een land. âOh mai gawd, ur from Europe?!â
Edit: spelfout
Op de website zie je wel dat bijna alles is volgeboekt.
Toen Arie vertelde dat je in plaats van buigen elke keer een squat kunt doen, had ik al zoân idee dat de levensstijl van de Boomsmaâs niet helemaal overeenkomt met die van mij. Maar nu lees ik dat ze ook geen tv kijken, maar lezen.
Zou de sex ook alleen maar bestaan uit standjes die tegelijk ook optimale compound oefeningen of vetverbrandend zijn?
âDoggy? Nee nee⊠planken jij!â