Wat jammer dat je zo denkt over mensen die hun liefde op zo’n bijzondere dag centraal willen stellen. Een dag waar het alleen maar om JOU draait
Eigenlijk net als alle andere dagen in hun leven.
Want dat mág wel eens een keer, óók eens aan zichzélf denken! Want ze werken zó hard! Altijd maar klaarstaan voor iedereen! Nu is het éven me-time!
Noem me cynisch, maar bij elke trouw-aankondiging denk ik: zin in de echtscheiding!
Je bent sowieso uitgenodigd voor mijn echtscheidingsfeestje!
Deze mensen die het licht brengen in zulke donkere tijden #weareallblessed
OMG.
‘Het feit dat je hier nog echt het verschil kan maken’. Je kunt echt op elke fucking plek in de wereld verschil maken. Helaas is er overal ellende. White saviour die je er bent.
Oja, OPTIE: je zou eventueel ook verschil kunnen maken door niet je familie en vriendenkring naar een epicentrum van de Coronapandemie te slepen, joe.
#creatingjobs. Kots. God, wat zullen ze je dankbaar zijn, die arme niet zelfredzame Zuid-Afrikanen hebben jou zo hard nodig. Zo góéd dat je daar bent!
The ignorance. On so many levels.
Echt stuitend dit.
Ik denk dat het voor mijn gemoedstoestand vandaag beter is als ik mij maar weer even van instagram en het forum verwijder…
Het licht? Het wordt daar anders vrij vroeg donker
Zijn ze nu beiden tegelijk een zet aan het doen?
Het valt mij trouwens op dat er telkens “toevallig” een paar plekjes zijn vrijgekomen bij het Wylde pad. Denk dat het blik influencers leeg is en het plebs toch niet de deur platloopt zoals verwacht.
Ze vragen ook gewoon veel te veel geld voor een semi-gepimpt huisje in de grootste negorij van Nederland waar niemand dood gevonden wil worden. In fucking Twijzel en omstreken valt geen klap te beleven.
Ik was al benieuwd hoe ze hier een langdurig project van zouden maken. De aanloop er naar toe met dat programma enzo kun je natuurlijk uitmelken maar daarna moet het park en de omgeving het doen. En ik vind beiden niet aantrekkelijk.
Ja denk wel dat ze het hebben onderschat dat je ook voor bijna elke dag entertainment moet regelen omdat daar verder geen kut te doen is. Na een kwartiertje ben je ook wel klaar om foto’s te maken voor je insta
Ja een vriendin van mij is met een personeelsuitje naar dat park geweest een weekend en die zei ook al: van die super standaard basic vakantiehuisjes die een beetje worden opgeleukt met ‘hippe’ gouden haakjes (Xenos stijl) en gespond beddengoed. Precies wat ik al dacht.
Volgens mij hebben ze alleen activiteiten in het weekend. En dan moet je er ook nog extra voor betalen. Leuk dat je reclame maakt met foodtrucks en fotoshoots enzo maar als er twee gezinnen in zo’n park zijn tegelijkertijd, ga je dan ook 4 foodtrucks neerzetten in een weekend? Lijkt me alleen maar geld kosten.
Je hoeft in principe niet eens voor entertainment te zorgen. Zorg dat je park aantrekkelijk is, waar kinderen vrij kunnen spelen, desnoods wat kleine dieren en een aantal skelters en je hebt geen kind aan ze. Voor de volwassenen een hottub en een kampvuurtje en klaar is Kees. Heb je amper werk aan en gasten zijn snel tevreden. Heb je ook geen spon voor nodig trouwens.
Daarnaast zijn die huisjes al enorm overpriced. En dan moet je ook nog een fortuin uitgeven bij zo’n foodtruck waar je nooit genoeg krijgt om je maag mee te vullen.
Is dit echt zo of ben jij zo makkelijk? Want ik ben daar niet tevreden mee hoor als er in de hele omgeving ook geen zak te doen is.