Maar je weet toch helemaal niet of dit recente plannen zijn? Bruiloften worden vaak ver vooruit gepland, in het buitenland zeker.
Gewoon ĂŒberhaupt een feest geven in fuckin zuid Afrika met allemaal Nederlandse gasten: nee. Zelfs al was er geen corona. Doe even normaal.
ahah sorry maar nu naar Zuid-Afrika vind ik een beetje zoals naar China gaan in januari 2020. Gewoon dom. Er is letterlijk een vliegverbod, waarvoor Nederlanders uitgezonderd zijn ja, maar alleen omdat ze dan terug kunnen keren en daar niet vast zitten. Is toch echt mega dom dat je daar nu heen gaat. Dit is niet read the room maar gewoon read het reisadvies van buitenlandse zaken
En ook wel een beetje read the room toch.
Ze wonen daar he⊠en al vlieg je wel iedereen over: why not?
Haha ben je nu serieus?
Ik reageer op âuberhaupt een feest geven in Zuid Afrikaâ. (Dus los van de pandemie)
Oh oké, sorry
Omdat daar nu een crisis aan de gang is. Je wilt toch in deze pandemie en zeker nu in het gebied als ZA proberen zoveel mogelijk beweging van mensen te beperken. Verder vind ik het best wel een privileged positie dat je als Nederlander wel naar ZA kan, maar andersom mag je NL niet in.
Lees ff mn reactie hier boven
Hm oké, wist niet dat ze daar woonden. Maar zijn ze eerder dan in Nederland getrouwd?
Alsnog vind ik iedereen laten overvliegen echt bizar dan.
Ja dat was in je eerdere reactie niet helemaal duidelijk.
Waar men los van de pandemie een feest wil geven boeit mij niet zo.
Ik kan sowieso vrij weinig begrip opbrengen voor mensen die per se twéé bruiloften achter elkaar moeten met dezelfde persoon, hell ik vind 1 bruiloft al onnodig laat staan twee, twee bruiloften in 1 pandemie, aanstellers
Iets met klimaat misschien. Vind er werkelijk niks âwhy notâ aan.
Haha zo eens dit. Pfff doodvermoeiend al die rijke leventjes die zichzelf zo enorm centraal zetten en al hun levensmijlpalen zo compleet over de top vieren met o.a. milieubelastende reisjes. Twee x je bruiloft vieren met dezelfde mensen, Iâm lost hoor (als dit echt ad hand is tenminste)
Ik vind trouwen sowieso een dom iets. Vind bruiloften ook totaal niet boeiend.
O echt, i love them! Zolang het maar gewoon gezellig de liefde vieren is! Vrienden, familie, leuke mensen, taartje en ballonnetje erbij, champagne wijn en bier en dansen. En aub niet al die tuttebellerige toeters en bellen en tot in de fucking mini puntjes gestylde dingetjes en dresscodes en al helemaal niet geacht worden naar een ander land af te reizen (tenzij ze er wonen natuurlijk) etc.
@LazySusan Ook niet als je daar woont? Ik heb vaker gewerkt met mensen die emigreren (zoals mensen in voorbeeld waar Huismuts+co naartoe gaan) of een buitenlandse partner hebben, en bruiloft1 in land van herkomst vieren (want niet iedereen kan/wil overvliegen), en dan bruiloft2 in land waar ze wonen voor hun lokale vrienden en evt familie. En dan vliegt er vaak wel een deel mee (close familie en heel goede vrienden oid).
Het zou mijn persoonlijke voorkeur ook niet hebben en je magber ZEKER iets van vinden, maar compleet âvan de wereldâ is het imo ook niet. Als je in het buitenland woont heb je hoe dan ook mensen die gaan reizen voor je bruiloft.
Heb je daarmee gewerkt tijdens het fotograferen van hun tweede bruiloft in een pandemie?
Nee, hoezo?