Misschien is het wel een spreuk die kwaadaardige tovernaars over ons dreuzels uitspreken
Zofran.
Mijn god, de huismuts vliegt zondag met dr gezin naar zuid-afrika. Hoe krijg je het voor elkaar om nu zo vaak te vliegen ik weet haast niet meer hoe een vliegtuig er aan de binnenkant uitziet joh
Zuid Afrika ook off all places
Zuid-Afrika was er niet iets anders waar ze naar toe kon.z
Ze gaat naar een bruiloft
Ohhhh!! Dan begrijp ik het wel. Maar ja wel risicovol.
Ja ik zou ook zeggen van joe meid sorry maar aan de andere kant zou ik nu ook mân bruiloft daar niet organiseren. Keuzes keuzes
Erger me er sowieso doooood aan als iemand even moet verkondigen âhoe zwaar zij het hadden maar wel gewoon doorgewerkt/doorgezetâ
Oké, good for you, wil je een sticker?
Ja âik kan niet goed voor mezelf zorgenâ sticker. Who the fuck cares ook, alsof je er ĂŒberhaupt wat aan kan doen behalve mazzel hebben.
Hoezo voelen sommige mensen de behoefte om dat soort dingen hardop te zeggen. Je doet niemand er een plezier mee
En ze had gister ofzo nog een âeerlijke postâ dat ze er helemaal doorheen zat.
Supeweird, die chick is al een paar maanden geleden getrouwd. Maar miss een tweede party ofzo?
You tell me, ik heb geen idee wie die vrouw is, behalve dat ze een bruiloft heeft in Zuid-Afrika
@kleinmaargroot ik heb de moeite genomen om een kijke op haar IG te nemen. Ze gaan met de hele familie naar de bruiloft van een vriendin.
Jaa en die vriendin heeft dus een tweede bruiloft ofzo in zuid Afrika. Maakt verder ook niet uit, ik bevond me alweer te lang op instaâs van wildvreemde mensen
Ah joh blijkbaar kon de 2e bruiloft niet meer wachten in deze pandemie en moest het perse in het nieuwe epicentrum van Corona. Beetje Edgy! Lekker spannend.
Living on the edge, yolo, jwz
Dit zijn inmiddels alweer boomer termen denk ik
Ik kom met mân leeftijd aardig in de buurt. Snap nog net hoe je op IG moet posten en verhaal delen, maar tiktol of Snapchat niks voor mij meer. En ohja ik heb nog een Facebook.
Voor mij hetzelfde hahaha ik twijfelde al zal ik erbij zetten dat ik toch al (bijna) boomerleeftijd heb
Ik heb altijd moeite met een instastory wanneer ik al een actieve instastory heb lopen hahah dan kost het me 1000 jaar voordat ik door heb hoe ik nog een moet maken
het waren altijd al boomer termen srry
op jwz na