Hmm ja dat klinkt logisch. Ben nog niet overtuigd haha.
Misschien heeft ze wel zo’n puppy training pad in haar ondergoed gepropt.
If you know, you know.
We hebben het hier wel over Josh die wilde bevallen (misschien zelfs is bevallen?) in een witte blouse
Nee het ging laatst ook door mijn hoofd. Ik heb alleen geen reden om aan te nemen dat het anders is. Volgens mij is ze het niet met alle regels eens, maar ze volgt ook niet van die gekke moederharttypes ofzo, dus volgens mij valt dat allemaal wel mee.
Hahaha dit account ontdekt via Nynke de Jong:
https://www.instagram.com/reel/CXJ28SgJwOK/?utm_medium=copy_link
Echt heel grappig and throwing some shade at mommy influencers on the side
Oh ja dat scheelt ook, dat ze dat soort types niet volgt!
Haha ik zit hier hardop te lachen, sad marshmallow indeed.
Ik snap dat jij alleen bent, maar je zegt iets over meerdere mensen. Dus n≠1 (grapje voor nerds)
Oké jij wint.
Nee zonder dollen, ik snap je reactie maar het is winter dus er zijn nog zat andere virussen. Vond het gister, zonder deze story, nogal kort door de bocht. Ik lig bv ook ziekig op de bank zonder corona.
Ze gaat er wel lekker positief in.
Sommige mensen hebben geen “naderhand”…
Irritant dat ze het dan ook corrie noemt alsof het niks voorstelt noem het gewoon bij de naam… Carona
Nee, maar daar ga je niet vanuit toch als je ziek wordt? Je gaat niet zeggen, ‘als ik het overleef’ das ook weer zo dramatisch.
Dat doet ze denk ik omdat als je iets waar het woord covid/corona in staat deelt (ongeacht wat erin staat, maar iig als die rivm link erbij komt), instagram iets schijnt te doen (iemand noemde het een shadowban maar geen idee of dat het is en wat dat precies is😂) waardoor je posts minder gezien worden. Zag dat bij een bedrijfje dat niet zo blij was dat haar engagement zo omlaag was gegaan🤷🏼♀️
Positief is ze nu zeker!!! Hi ha ho
Volgens mij was Faye er best wel ziek van. Vraag me dan toch af of ze spijt heeft van zich niet laten vaccineren, maar zal wel niet
Waarschijnlijk niet want als ze er weer bovenop komen zijn ze alleen maar meer overtuigd van hun eigen
immuunsysteem
Nee want nu heeft ze een herstelbewijs
Ja meteen shadowban als je pech hebt, dan is je account niet meer te vinden als je zoekt en kom je niet meer naar voren met post en stories