Vind het van Elise/Wouter zo gek hoe ze in ene zijn omgeslagen. Ik meen mij te herinneren dat toen de twins geboren werden er geen kraambezoek kwam weken lang omdat ze toch angstig voor Covid waren. En sinds de verhuizing naar A’dam is het inderdaad omgeslagen. En al heb je Covid gehad, superkut voor je, maar om nou het KDV elke keer zo te shamen? Snap het niet.
Volgens mij gaan ze inmiddels ook niet meer naar het KDV (gebaseerd op de vlogs hoor, ze zei iets van dat ze het nu helemaal zelf doen)
Ik denk dat zij ook heel erg in de antivaxx bubbel zitten. Dat speelde in die tijd allemaal nog niet, toen waren nog niet veel mensen ‘wakker’ .
Zijn zij zelf eigenlijk gevaccineerd? Zat me ineens te bedenken dat veel YouTubers toch wel open zijn over of ze wel of niet gevaccineerd zijn. En van het groepje van Elise en Vita heb ik geen idee of ze het ooit gedeeld hebben eigenlijk.
En dan op een gegeven moment duurt die vervelende pandemie toch wel langer dan gedacht voor ze en hebben ze daar niet zo veel zin meer in
Ik denk dat dat voor 90% van de mensen zo is, mijzelf inclusief.
Gosh… Hun kraamweek was eind februari 2020. Precies toen corona net begon. Natuurlijk ga je er dan anders mee om dan nu. Daarnaast is een pasgeboren baby (tweeling al helemaal) toch even wat anders dan een bijna 2 jarige
Ja mee eens. Het was een hele andere periode en de straten waren echt leeg. Ik vind dat echt niet te vergelijken
Eens! Mijn zoon is van ongeveer dezelfde leeftijd. Ondanks dat hij door iets anders heel ziek is geweest gaan wij er het laatste half jaar ook anders mee om dan de eerste maanden. Toen was er nog zoveel onbekend. Echt niet te vergelijken.
Maar Corona is nu opeens niet meer gevaarlijk ofzo? . Ik denk dat de mensen die zich er nog wel aan houden, er ook geen zin in hebben maarja
Dat is precies mijn punt. Daarom vind ik het makkelijk gezegd dat ze zich daar toen zo goed aan hielden. Met een pasgeboren tweeling lijkt het mij persoonlijk sowieso heerlijk om in een bubbel te zitten.
@itakepictures ik denk dat niemand ontkent dat het lastig is om je na zo’n lange tijd aan de maatregelen te houden. Maar ik heb zelf niet zo’n zin om in een topic buiten coronatopic te gaan analyseren of en hoe iemand zich aan de maatregelen houdt. Ik denk dat we allemaal wel het verschil kunnen zien tussen het moeilijk vinden of er schijt aan hebben.
Huh? Dat wordt toch helemaal niet gezegd? Het gaat hier vooral om wat losser te leven, binnen de maatregelen, in plaats van heel voorzichtig te zijn. Zo mag je per dag nog steeds 4 mensen per dag op bezoek krijgen, maar als je een pasgeborene thuis hebt is dat misschien niet heel prettig. Wat later kan en mag dat wel. Dan houd je je alsnog aan de maatregelen.
Oké, sorry, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht even dat er werd bedoeld dat alles dan maar los gelaten kan worden (heb namelijk het idee dat Elise dat doet, jullie verhalen lezende).
Ik denk het wel maar dat is gebaseerd op dat ze toen een kinkhoest vaccinatie had gehaald. Volgens mij maakte ze daar reclame voor.
Al kunnen ze natuurlijk over een corona vaccinatie heel anders denken
Niet bang. Iemand die elke dag zegt hoe zwaar het hebben van een tweeling is maar vervolgens het helemaal zelf willen doen🥴
Haha Faye Bone, ook echt een coronawappie, is ‘behoorlijk ziek’ maar zegt niets over (zoals zij het noemt) C.
Stel dat het Corona is, dan is het zo doorzichtig dat ze heel het jaar door roepen dat het onzin is en bla bla, maar nu weigeren te erkennen dat je er daadwerkelijk hartstikke ziek van kunt worden/wordt (en dat dat dan nog het minst erge scenario is)
Oké ze is echt een wappie, maar er zijn ook nog steeds andere virussen en oorzaken om ziek te zijn hè? Beetje snel conclusies trekken.
Haha ik ging even naar Josh haar baby-foto’s kijken, maar ik ben meer onder de indruk van die witte broek op die witte bank post-partum dan van haar volumineuze haar en make-up.
Ik ben steeds benieuwd of Jamie Li gevaccineerd is. Ze zegt er nooit wat over volgens mij.
In de vlogs zag je haar afgelopen weken wel regelmatig uit eten gaan en naar het theater. Technisch gezien kan je dan iedere keer wel testen, maar dat lijkt mij niet dat je dat dan zo snel en regelmatig doet.