Ik had pas na 2 weken weer een beetje make up op. (om me wat beter/frisser of meer mezelf te voelen) Kon niet eens normaal achter mijn kaptafel zitten. (heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als bij Josh haar eerste bevalling, ik had haar daarom toen weer opgezocht (teruggescrollt) en aan haar insta was gewoon niks te zien). Gaf me een heel naar gevoel. Pas als je rondvraagt bij anderen, of indd hier op het forum gaat lezen, besef je wat ‘normaal’ is. Heb daar na mijn bevalling in ieder geval veel steun aan gehad.
Kennis van mij was na 1 dag alweer aan het stofzuigen in huis etc, dat soort verhalen was ik stikjaloers op, maar het is echt niet allemaal wat het lijkt, en daarnaast ook gewoon niet goed voor je herstel.
En achteraf denk ik; had ik maar gewoon lekker chill eraan toegegeven dat ik nou eenmaal nog beroerd in bed lig. En niet meteen mezelf vergelijken met de zogenaamde perfecte online wereld. Maar je wilt wel graag vooruit, uiteindelijk herstel je het snelste van gewoon lekker rust en lief zijn voor jezelf.