Mommybloggerstopic #8

Vinden jullie de meeste mommy bloggers niet oersaai? Met van die gesponsorde meuk over kindertussendoortjes en HelloFresh en wasmiddel en weet ik wat nog meer. Is toch eigenlijk net een soort jaren 50 revival? De enige die ik nog echt leuk vind om te volgen is Shirley Visser, met bijv posts over speelgoed en kinderkleding. Dat is ook de enige die foutloos kan schrijven trouwens :sweat_smile:

9 likes

Haar vind ik ook mateloos irritant. Volgde haar vroeger veel maar toen zij ook de weg op ging over geklaag over haar kids (wat dus voor altijd terug te vinden is en de oudste denk ik al kan lezen) ben ik ermee gestopt.

10 likes

Oef Annemerel doet ook overal waar mogelijk haar dochter in beeld. Bijna elke blog, vaak op instagram/stories en nu ook in elke vlogmas video :no_mouth:

5 likes

Ja snap wat je zegt hoor, Ć©cht klagen over je kinderen vind ik ook buitengewoon onaantrekkelijk. Ook van mā€™n vriendinnen trouwens. Ja behalve over slechte nachten hoor, dat begrijp ik nog wel. Maar ze kan echt leuke content hebben. Maar ja, onder de streep blijft het toch een gek wereldje.

3 likes

Annemerel is echt pure irritainment. Hoe zij met Tuurtje elkaar papa en mama noemt, maar ook bij dr ouders praat ze tegen haar moeder de hele tijd vanuit dat kind. Vind dat zo tenenkrommend.

5 likes

Ja ohh tuur. Vreselijkkkkk. Ze heeft me sowieso getraumatiseerd met haar poep uitwassen stories

Vond haar vroeger leuker om te volgen; dan ging ze helemaal los met winkelen enz.

2 likes

Annemerel is zoooo saai geworden :sleeping:

5 likes

Ja dit, en leven op pastaatjes en oreos. Ik identificeerde me hier wel mee maargoed ik ben net iets jonger dan zij is dus wss als ik zo zelf een kind heb word ik net zo :no_mouth:

Hartstikke saai, ik vind alleen laviesanne nog best wel leuk. Al vind ik haar niet echt een mommy-vlogger, vandaar ook waarschijnlijk. Ik ben zelf moeder maar vind andere kinderen (van personen die ik niet ken) echt niet zo interessant om steeds naar te moeten kijken, of om dingen over het ouderschap te horen, er is meer!

6 likes

Wie kent er een geur- en smaaktherapaut voor ons arme Woutertje van Elise :crazy_face:

6 likes

Goede smaak kun je niet kopenā€¦ (of gespond krijgen)

30 likes

Ben benieuwd wanneer hij corona had meestal komt het toch wel terug binnen paar weken

1 like

Maart van dit jaar.

3 likes

Oh dat is wel echt klote voor hem!

1 like

Ik word smaak-coach! Lekker geld aftroggelen van wappies.

Oh edit
Ja dus alleen voor wappies niet voor mensen die kunnen nadenken, maar die zullen mij waarschijnlijk niet inhuren.

4 likes

Even n1 maar ik zie heel veel ex corona patiĆ«nten want dat is mijn werk šŸ„² en ongeveer 20% heeft na 1 tot 2 jaar nog steeds geen reuk en/of smaak. Wel de uiterste, dus extreem zuur of extreem bitter kunnen ze proeven maar alles er tussen niet.

3 likes

Dat is ook mijn grootste angst vorige week corona gehad maar ik ruik en proef niets. Hoop zo dat het terugkomt

Is gewoon zo irritant

3 likes

Dat lijkt me ook echt erg, dat dat niet meer terugkomt. Ik ben 2 weken mijn geur en smaak kwijtgeweest.

2 likes

Echt wel heftig. Ik ben super verkouden en proef nu een paar dagen niks. Gisteren was het echt zoā€™n grijze saaie dag en normaal zou ik dan lekker eten bestellen, wijntje erbij. Maar nu dus maar niet gedaan, want proef toch niks en werd er echt verdrietig van, zo saai.
Kan me echt voorstellen dat het niet hebben van reuk of smaak echt een enorme impact op je leven kan hebben!

1 like

Wat is de reden dat ze het nu dan toch zo random vertellen? Omdat ze nu hulp zoekt in een smaak coach?

Sinds maart hebben ze toch al 100x ā€œzo heerlijk gegetenā€ ā€œlekker wijntjeā€ op vakanties allesā€¦
Big fat lie.

8 likes