Volgt iemand de mammavan? Net deelde ze een story van een teleurgesteld kind die niet blij was met haar surprise (1. Waarom zou je dat filmen) en dadelijk zien de ouder/kind dat die die surprise hebben gemaakt. Echt why?!
Ai die opbrengst staat wel in schril contrast met wat die reis heeft gekost
Als ik zoek op mammavan, krijg ik heel veel opties. Welke bedoel jij?
Edit; never mind, je bedoelt demammavan zeker? Nu heb ik Dr gevonden.
Haha ze filmt alles! Maar wat betreft die surprise, misschien wat ongevoelig, maar ze deelt bv ook dat haar andere dochter altijd boos is/huilt als er een bepaalde juf op school is… die ziet dat ook vast.
Die surprises lijkt me echt ingewikkeld later, is volgens mij echt lastig als je het kind niet goed kent, maar zou er wel altijd mijn best op doen als ouder om dit te proberen te voorkomen
Wow haha het verbaast mij ook dat ze rookt, nooit iets van gezien. Ze heeft het ook altijd over veel sporten enzo. Hoe weet je dat?
Ik heb het wel eens gezien volgens mij in stories als ze weer eens met 100 vrienden op een kluitje in huis of de tuin zitten.
Ik kijk haar vlogs niet dus weet niet hoe het daar is, maar ik vind dat Michelle niet veel persoonlijke dingen over haar kinderen deelt op Insta. Wel echt ontzettend veel foto’s en daar vind ik ook wel wat van, maar qua persoonlijke informatie weet ik (gelukkig!!!) niet veel over die kinderen.
Ik vind haar ook wel overkomen als iemand die het perfect voor elkaar heeft ofzo, maar ze deelt af en toe wel iets over dat het soms echt niet goed met haar gaat. Hoe en wat zegt ze dan niet precies (hoeft natuurlijk ook niet).
Ik vind Sanne ook echt leuk en lekker herkenbaar met bv dr kook’verneukings’. Over haar kinderen persoonlijk zie ik ook niet zo veel.
(Overigens zou ik het nog véél beter vinden als ik helemaal niks over ze weet; bv hoe ze eruit zien).
Hmm ik vind wel dat ze veel persoonlijke dingen over haar kinderen deelt. Driftbuien, vriendinnetjes, laatst ook een doktersbezoek heb ik allemaal al voorbij zien komen. Moet ze zelf weten natuurlijk, maar zij is niet bepaald iemand die haar kinderen afschermt op social media.
Ohja idd dat is ook raar. Die juf zou dat maar zien idd. En ja ze filmt letterlijk ALLES, maar er zijn grenzen toch?
Ik vind het zo bijzonder van Laviesanne dat haar vriend al jaren helemaal uit beeld blijft en wil, en die kinderen wel herkenbaar getoond worden, en ingezet voor spon?
Hoezo vindt hij zijn eigen privacy wel belangrijk, en die van zijn kinderen niet?
Ooh misschien mis ik dan wat dingen haha, dit wist ik niet.
@MJDLH ja, dat is bijzonder. Maar wat ik zei; wat mij betreft wordt kinderen inzetten voor spon en alles over ze delen sowieso afgeschaft. Alles wat ik weet over zo’n kind is eigenlijk al te veel.
Ja, dat vond ik ook bij Martine (tienvanwil) .ik volg haar nu niet meer, maar haar man kwam nooit in beeld, haar kinderen wel.
Ja zo’n vent levert toch wat minder sponsor mogelijkheden en op.
Zullen die mannen het hele sm concept wel begrijpen, kan me voorstellen dat ze zich er totaal niet mee bezig houden
Sm concept
Volgens mij werkt LVS (lang dit) haar vriend in de advocatuur dus snap best dat hij niet online wil verschijnen.
Wie is lvs breek m’n hersenen erover
Laviesanne (ken haar verder niet)
Oh ja tuurlijk haha