Mommybloggerstopic #8

Ja, ik denk dat te intiem de juiste bewoording is.

Wie ik daarentegen ontvolgd heb is Faye Bone, vind haar zo verwaand en akelig (geworden)

6 likes

Ook dat, zij is toch de mommy expert?

Heel petty misschien van me, maar ik heb Michelle B. ontvolgd omdat ik mega onzeker werd van die (ogenschijnlijke) perfectie. Dan vind ik iemand als laviesanne bijv. toch leuker om te volgen omdat zij behoorlijk wat zelfspot heeft.

9 likes

ik ook. toch uit zelfhaat even opgezocht en vliegt ze nou?

1 like

Hahaha dit is echt een mindfuck

2 likes

Allejezus. Er is geen enkele minion die na vandaag nĂ­et weet wat een plissee gordijn is.

En die slaaapkamer. Dat ze daar zo lang zonder gordijnen hebben geslapen en wat al niet meer.

Nu snap ik wel de euforie; ik heb dit jaar voor het eerst gordijnen op maat. Maar ik heb ze zelf betaald en ze kwamen van kwamtum en zijn niet plisee.

2 likes

Ik kan me dit heel goed voorstellen, heb ik soms ook wel bij haar. Maar dan denk ik ook: wat zien we nou in zo’n vlog? 5 min van elke dag? Als ik mijn 5 beste minuten pak per dag ziet het er waarschijnlijk net zo perfect uit, terwijl het dat heus niet is. Sommigen kiezen ervoor een ‘realistisch’ kijkje van hun leven te laten zien, maar zij doet dat niet en eerlijk gezegd zou ik dat zelf ook nooit doen. Vind van die mommybloggers die elke dag (onder het mom van ‘eerlijkheid’ ‘real life’) vertellen hoe zwaar ze het hebben met hun kinderen echt doodvermoeiend. Dan denk ik: je hebt zelf voor 3 kids gekozen hè? Niemand die je dwingt. Maar goed, anderen vinden dat juist weer heerlijk om te volgen.

3 likes

Ik vind een balans wel mooi denk ik. Soms zijn herkenbare verhalen fijn om te lezen. Sommige klagen inderdaad elke post, vind ik ook echt niet normaal meer.

Het is 20 min lang ‘kijk en dan’ ‘kijk’ ‘omg’ met donkere schokkerige beelden en steeds weer hetzelfde luxaflexgevalletje dat dan omhoog dan weer omlaag geschoven wordt.
Veruit dr beste content in tijden, de mens anno 2021 in optima forma.
Ik ben slechts een beetje sarcastisch.

4 likes

Inderdaad, wat een bullshit. En het erge is dat dit waarwlschijnlijk ook nog vet goed werkt.

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat dit geen vlogmateriaal is maar een spon/samenwerking/whatever.

1 like

Ik vind Michelle Bollen dus juist zo saai. Kan me bijna niet voorstellen dat dat leven als perfectie gezien wordt.

28 likes

Ja dit, en ik vind haar iets ouwelijks hebben. Ik denk door haar kleding/schoenen icm haar haren in de krul met mega volume ofzo? Kan m’n vinger er niet op leggen

6 likes

Jaa ik had haar ook wel 10 jaar ouder geschat dan ze is. Ze rookt trouwens flink, dus perfect is ze niet. Wel een lekker leventje volgens mij met al dat borrelen en knuffelen de hele dag. Maar verder ook alleen wat spon doen en een weekvlog. Ook al doet ze alsof ze zoveeeel werkt. Snap alleen niet waarom ze alles op naaldhakken en in de steigers doet de hele dag.
Maar ja ik volg haar ook dus iets doet ze goed :sweat_smile:

2 likes

Dat zooo druk zijn snap ik ook nooit zo goed bij haar want ze maakt geen extra video’s en heeft er ook geen baan naast? Ze heeft alleen een weekvlog en Instagram (maar miss makkelijk oordelen vanaf de zijlijn)

Michelle Bollen rookt? Dan weet ze dat goed verborgen te houden :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Dit inderdaad! Nooit verwacht of gezien haha

6 likes

Dacht ik heel even bij de eerste zin dat de ophef over zwarte Piet zou gaan… Maar nee hoor :sweat_smile:

70 likes

Ik ging ook bij zin 1 van yAy, naar zin 2 neeh😠

7 likes

Curaçao update op de IG van Anouk:

Lachwekkend…

11 likes