Mommybloggerstopic #8

Ik kan er niet mee hoe al die mensen de overheid zo gigantisch overschatten

Mens we kunnen niet eens een formatie maken, laat staan een leger aan volledig zinloos blatende influencers bespioneren als een soort next level FBI

66 likes

Hahahaha ja precies dit. Ik zou ook echt teleurgesteld zijn als er ook maar een greintje waarheid in zit. Jullie spenderen je tijd aan dat???
En ook dat mensen bang zijn voor chips in vaccins terwijl iedereen altijd op zn smartphone zit en zonder te lezen “accepteer alles” klikt
 de overheid of Bill gates hoeft je helemaal geen chip in te spuiten om alles wat je doet te volgen đŸ„ž đŸ„Č :zipper_mouth_face:

19 likes

Masterplan voor wereld dominatie en dat iedereen geheim laten houden = appeltje eitje

Geen vertrouwelijke informatie in de trein laten liggen = beetje lastig

33 likes

Ik vraag me dan wel af waarom de meeste wappies artikelen delen en dan bijv over het woord “gevaccineerden” gepriksineerden zetten, Heineken schrijven ipv Corona of overal dingen weglakken (leest echt superirritant). Of eentje die continue in z’n instastories de sticker “vaccins redden levens” plaatst zodat ie niet geblockt wordt.
Wordt inhoud misschien toch automatisch gescand en getoetst of denken wappies dat alleen maar? (zoals ze wel meer denken :grin:)

6 likes

Als je iets deelt over corona staat er al heel snel een soort disclaimer bij dat je informatie kunt opzoeken op de website van de overheid (dacht ik? Ik heb de tekst even niet meer scherp)
Mensen zien dat als censuur denk ik

3 likes

Ja klopt dat zie ik ook vaak. Maar er wordt echt wel heel veel geband en geshadowband (ik heb geen idee wat dat is haha maar zie iemand er vaak over klagen), ze kunnen elkaar niet taggen, eentje kan geen video’s delen en meer van dat soort maatregelen. Er is dus wel controle maar geen idee hoe. Kan zijn dat niet-wappies rapporteren maar daar heb je een dagtaak aan :exploding_head:

2 likes

Algoritme van instagram! Dat herkent bepaalde woorden maar ook tekst in foto’s. Bv als je een foto maakt van je vaccinatieboekje. Hier heeft de overheid niks mee te maken.

3 likes

Ja want met borstvoeding geven kan je je kids beschermen
tegen alle ziektes waar tegen gevaccineerd wordt :sparkles::heart:

4 likes

Difterie? Tetanus? Polio? BORSTVOEDING.

Flauw dat ze daar niet aan dachten toen al die kindjes eraan stierven! Mensen waren vroeger echt dom.

55 likes

Laatst had ik de griep en mijn vriend niet en die krijgt geen borstvoeding, hoe kan dat dan?

39 likes

Het helpt vooral ook Ă©xtra als je borstvoeding geeft terwijl je tot aan je kruis in het water staat.

:thinking:

11 likes

Moet je dan ook op een bepaald tijdstip in het water staan? Of hoeft dat niet

4 likes

Als je het aan je water voelt natuurlijk.

Één met de natuur. Duh.

10 likes

Nou als jullie nog leuk vermaak zoeken voor deze avond; lees vooral de verhalen onder haar foto’s.
Ik blijf me verbazen. đŸ„Č

4 likes

Die troep doet zeer aan je beeldscherm.

4 likes

Echt :nauseated_face:. En ze zal vast ook weer anderen :sparkles: inspireren :sparkles:

1 like

Ik moet eigenlijk wel heel erg hard lachen om die kerstfoto. :joy:

3 likes

En noemt ze haar oudste dochter nou een souvenir uit Turkije? :dizzy_face:

7 likes

Dus Jayda heeft 3 jaar borstvoeding gehad en kreeg alsnog buikgriep?? :thinking:

34 likes

Ik denk tijdens volle maan, dan laad je het beste op.

3 likes